Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du kastet alt som ikke gir deg glede?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-16, 10:26   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.485
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du kastet alt som ikke gir deg glede?

Jeg legger denne på hobbyforumet - nå er jo til og med ryddig blitt en hobby!! (Ser jeg greide å time helt perfekt med mitt ryddeprosjekt, men ikke med teknikken tydeligvis!)

Jeg sitter og leser levereglene til Kondo (du vet hun bak boken: "Magisk opprydding")

Og en av tommelfingerreglene er: Man skal bare beholde ting som gir en glede!

For meg betyr dette: Adjø til truser, sokker og strømpebukser! Grunnen til jeg synes det er litt vittig er at det er akkurat denne tankegangen som gjør at jeg tidligere har hatt store problemer med å få meg en garderobe. Jeg mangler så mye basicklær (for de gir meg ingen glede!)

... Ja, ja. Om jeg ikke blir bedre å rydde kan jeg fnise mye. Det er også verd noe!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no