Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp - hvilken mobiltelefon vil jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 18:31   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp - hvilken mobiltelefon vil jeg ha?

Jeg har aldri kjøpt telefon selv. Jo forresten, en helt enkel, kan-bare-ringe-og-sende-sms-sak. Men ellers har jeg fått av jobben.

Nå får jeg ikke telefon, jeg får bare dekket 300 kroner måneden av regningen. Så mye ringer ikke jeg for, så jeg kan kjøpe en telefon som er bundet til et abonnement med ganske høy fastpris.

Jeg trenger ikke noe spesielt egentlig. Men tror det kunne være greit med et ok kamera. Altså helst ett som kan erstatte kompaktkameraet mitt, så kan jeg heller ønske meg et speilreflekskamera senere.

Jeg har iPod, så jeg vil ikke høre på musikk på telefonen. Jobbmessig vil den bare bli brukt til å ta imot sms. Men det kunne kanskje vært kjekt å kunne lese epost.

Det er fint om den ikke er altfor stor. Kjekt å kunne putte den i lommen. Og så er jeg veldig vant til Nokia, men de er visst ikke de beste for tiden?

Så på Sony Ericsson K850i idag. 990 kroner med binding. Det har 5 megapixlers kamera, hvor stor er forskjellen på det og et med 3.2?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 18:49   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - hvilken mobiltelefon vil jeg ha?

Stor. Ikke nødvendigvis pixel-messig, men du må ihvertfall velge en med blitz. Står det CyberShot på mobilen er det greitt, for da er softwaren tilpasset maksimalt for billedtagning. Jeg har like mange pixler nå som på min forrige mobil (3.2) men det tar MYE dårligere bilder.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 19:03   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hjelp - hvilken mobiltelefon vil jeg ha?

SE K850i er en veldig bra telefon kameramessig. Og jeg tror den dekker alle de andre funksjonene du vil ha også.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no