Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stor overraskelse

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-09, 17:03   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Åja, jeg hørte med annen musikk i bakgrunnen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:04   #42
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg gjør gjerne det.

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Til og med jeg har grått foran et Youtube-klipp :casus:


Merkelige mennesker.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:05   #43
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Merkelige mennesker.

Vi som ikke gjør det er ikke merkelige er det så?
:ikke merkelig:

  Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:06   #44
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Vi som ikke gjør det er ikke merkelige er det så?
:ikke merkelig:

Nope. Jeg representerer alltid normalen. Alle som er annerledes enn meg er freakos.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:07   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nope. Jeg representerer alltid normalen. Alle som er annerledes enn meg er freakos.


Øyh. Det der er det mumrik og jeg som tar oss av. :streng:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:08   #46
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Øyh. Det der er det mumrik og jeg som tar oss av. :streng:

Dere er freakos også, jeg har bare ikke hatt hjerte til å informere dere om det ennå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:11   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Dere er freakos også, jeg har bare ikke hatt hjerte til å informere dere om det ennå.

Sier du. Hvis du føler at det er normalt for deg, skal ikke jeg stå i veien for det, Esme. Bare husk at du tar FEILFEILFEIL!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:11   #48
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En stor overraskelse

Hmmm, det kan forklare en rekke ting, Esme. Takk for informasjonen.

  Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:19   #49
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, nei. Jeg syns dere blander sammen det å være pen, med det å ikke ha et typisk syngedame-image. Damen hadde grått hår, så eldre ut enn det hun var og hadde en litt kjerringaktig kjole. Vi er ikke vant til at "gamle" damer synger så rent.
At man dermed ikke forventet noe så bra hadde ikke noe med at hun var mindre pen, men imaget hennet. (hun var da helt ordinær pen eller hva?)


Nettopp.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:29   #50
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Merkelige mennesker.

Jeg gråter av det meste. Løven Christian er vel det klippet som har rørt meg mest.

Og disse.



(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)



(Kilde: youtube.com)

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:33   #51
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.

På ekte! :lettrørt og lettgråtete:

Og, skjønner jeg etter å ha lest lengre ned, FREAKOS!! og

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:37   #52
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

På ekte! :lettrørt og lettgråtete:

Du er definitivt ikke den eneste. Jeg er litt for lettrørt. Sånn at det noen ganger er litt slitsomt.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:40   #53
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Du er definitivt ikke den eneste. Jeg er litt for lettrørt. Sånn at det noen ganger er litt slitsomt.

Godt det ikke bare er meg. Mannen er helt oppgitt om dagen. Er det hyggeligt, så griner jeg, er det trist, så griner jeg. Og sånn går no dagane.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:49   #54
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Merkelige mennesker.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:49   #55
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Hun sang jo helt fantastisk.

Må si at jeg og ble støtt av måten hun først ble mottatt på. Trist.

Enig. Jeg ble så forbanna da jeg så publikum som himlet i begynnelsen. Fy fader så provoserende!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:51   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Gjør du det på ordentlig altså? Altså sitter og gråter høyt av et youtubeklipp? Eller er det en måte å skrive på at man blir rørt? Jeg er helt oppriktig interessert.

Jeg hulker ikke høyt foran pcen, men jeg griner veldig ofte både av slike klipp og spesielt av vonde nyheter. Sitter her og griner så det renner stadig vekk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:58   #57
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Så kan dere jo tenke dere hvordan alle stygge mennesker uten talenter blir møtt ...

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 17:58   #58
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

I know ... Heia samfunnet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 18:24   #59
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Er jeg den eneste som syntes det var litt trist å se på? Fordi hun ikke så ut som Britney Spears så var det totalt fantastisk at hun kunne synge liksom?

Jeg fikk gåsehud av sangnummeret.

Men resten av sirkuset var så tegneserieaktig karikert at jeg prøvde å himle himmelhøyt med øynene uten å egentlig få gitt nok uttrykk for meningene mine. Jeg prøvde å fnyse litt også, men fortsatt er det mer som vil ut; for noe fantastisk fordummende IDIOTI!! Er det faen meg MULIG!

Dama var tantete der hun sto på scenen, så da var det en SELVFØLGE at både publikum og dommerpanelet kunne himle med øynene og riste på hodene? What a fucking lack of respect.

Ja, kjempebombe at en ufiks dame i 40-årene kan synge vakkert.
Who would have thought.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 19:13   #60
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: En stor overraskelse

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg fikk gåsehud av sangnummeret.

Men resten av sirkuset var så tegneserieaktig karikert at jeg prøvde å himle himmelhøyt med øynene uten å egentlig få gitt nok uttrykk for meningene mine. Jeg prøvde å fnyse litt også, men fortsatt er det mer som vil ut; for noe fantastisk fordummende IDIOTI!! Er det faen meg MULIG!

Dama var tantete der hun sto på scenen, så da var det en SELVFØLGE at både publikum og dommerpanelet kunne himle med øynene og riste på hodene? What a fucking lack of respect.

Ja, kjempebombe at en ufiks dame i 40-årene kan synge vakkert.
Who would have thought.

Det er jo hele programkonseptet. Dommerene har vær sin "knapp" og kan trykke på den for å få nummeret avsluttet når som helst. Det ligger en del klipp ute på youtube.

Det er ikke akkurat snill underholdning, og selv barn kan få denne ublide mottakelsen. Dommerkomentarene er ikke akkurat så snille de heller.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no