Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Meny og hjemlevering

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 16:23   #1
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Meny og hjemlevering

Er det noen som har erfaringer fra Menys handleapp og hjemlevering av varer?
Jeg har prøvd en gang, og var skeptisk til levering av frukt og grønt siden jeg er nøye selv, men det var en positiv opplevelse. Noen andre som har prøvd? De leverer vel ikke til alle områder ennå, her utenfor Bergen har vel dette vært et par tre uker.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 16:25   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Vi bruker det hver uke, og har vært fornøyd hver gang.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 16:28   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Jeg liker det kjempegodt. Har alltid fått akkurat det jeg ber om.

(av typen "bananene skal være litt grønne og uten flekker" og Ønsker at polarbrødene skal være frosset)

At man i tillegg kan direktelinke fra Trines matblogg og til menyappen gjør det hele enda bedre, synes jeg. Veldig fornøyd.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 16:44   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.866
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Veldig fornøyd.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 16:44   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Jeg har bestilt et par ganger, veldig fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 16:58   #6
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Så bra å høre
På lørdag var vi nesten tom for ketchup, så da la jeg det inn i appen så ligger det klart til neste bestilling. Jeg har bestemt meg for å prøve igjen denne uken, og er allerede begynt på handlelisten. Kanskje jeg klarer å bli litt bedre på ukeshandling? Der må jeg innrømme at jeg har vært elendig...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 17:44   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Dette lurer jeg også på, så jeg henger litt her.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 17:57   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Ser at de har sånn hente-sted på senteret her jeg bor og har vurdert det. Samtidig er det Coop Obs! i andre enden av senteret og andre enden av prislisten kan man si.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 18:34   #9
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ser at de har sånn hente-sted på senteret her jeg bor og har vurdert det. Samtidig er det Coop Obs! i andre enden av senteret og andre enden av prislisten kan man si.

Ja de har sånn "hente selv" eller få levert

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 18:51   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ser at de har sånn hente-sted på senteret her jeg bor og har vurdert det. Samtidig er det Coop Obs! i andre enden av senteret og andre enden av prislisten kan man si.

Det fine med å handle i nettbutikken til Meny er at det er enkelt å finne tilbud og varene de har OK pris på.

Jeg handler også mest på Obs. Hadde vært kjekt om de fikk tilsvarende løsning med plukking og hjemkjøring.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-18, 23:32   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Jeg har hatt med meg meny handleliste og handlet samme varene på obs! - det var 24 kroner forskjell.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:12   #12
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Vi bruker det hver uke. Har skjedd bare én gang at jeg har fått en vare som jeg ikke var 100 % fornøyd med (tre liter melk som gikk ut på dato etter bare tre dager). Frukt og grønnsaker har alltid vært av førsteklasses kvalitet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:13   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg har hatt med meg meny handleliste og handlet samme varene på obs! - det var 24 kroner forskjell.

Har gjort det samme: handlet for 1000 kroner på Bunnpris og sjekket deretter varene mot nettbutikken til Meny. Det var ca. 20 kroner forskjell, i Menys favør.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:29   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 00:43   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 01:26   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene.

Eller som kompisen min - 10 kg bananer i stedet for 1 kg

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 08:26   #17
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Jeg hører de leverer 30 agurker også, hvis man ber dem om det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 10:59   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hører de leverer 30 agurker også, hvis man ber dem om det.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 11:09   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Knis, det må være morsomt å pakke de varene.

Vi har ikke forsøkt enda, har vært fornøyd med Kolonial. Nå har den Meny en kilometer unna startet med hentepunkt, så da kan vi like gjerne bruke dem. Teste i morgen, tenker jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 12:10   #20
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Meny og hjemlevering

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den eneste feilleveringen vi har fått var mannen selv skyld i, da han blingset på enhet, hg vs kg. Vi fikk en pose med fire druer. Tenker den humret godt på Meny, den som pakket varene.

ler av de fire druene...

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no