Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol ...?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-07, 08:27   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er såvidt jeg tør å spørre på et dannet forum som dette, men oppmuntret av det nye, ungdommelige designet tar jeg sjansen: Er det flere enn meg som kommer til å følge med på Idol?

Moi! I hvertfall halvhjertet.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:31   #22
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Idol ...?

Så klart følger jeg med på Idol.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:32   #23
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Joda, hender jeg titter innom. Blir artigere når de kommer nærmere finalen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:32   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg syns Idol er glimrende underholdning.
Jeg har ikke fått med meg de to sendingene som har vært til nå, og jeg får ikke med meg den i kveld heller, men jeg kommer definitivt til å følge med.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:36   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

*****

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:44.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:39   #26
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg skal iallefall se på ikveld, for det lovte jeg datteren idag tidlig. Så kommer jeg sikkert til å sitte å snakke om hvor slemme dommerene er og sånn sier man ikke. Eller, det blir vel helst datteren som vil kommentere ondskapsfulle dommere.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 08:59   #27
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Tvillingene liker å se på idol, så vi sitter sammen og koser oss.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:11   #28
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol ...?

Nei, det har jeg faktisk ikke tid til. Fredag er babysvømming dag - storesøster kl 18.00 og lillesøster kl 19.00 - er ikke hjemme før kvart over åtte og da skal begge i seng.

Kan ikke si det blir så stort savn.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:36   #29
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Idol ...?

Selvsagt! Det er jo disse innledende rundene som er de mest underholdene.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:42   #30
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg skal følge med videre. Idol er super underholdning!

Syns Mariann er fascinerende, rar og egentlig ganske kul - selv om jeg først tenkte at hun var litt too much. Et friskt pust i dommerpanelet, som for øvrig er en fin blanding. Programlederne var også passe gøyale, enn så lenge.
Har bare sett 1 episode, så det kan hende at jeg gjør meg opp sterkere meninger etterhvert.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:43   #31
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Nei, det har jeg faktisk ikke tid til. Fredag er babysvømming dag - storesøster kl 18.00 og lillesøster kl 19.00 - er ikke hjemme før kvart over åtte og da skal begge i seng.

Kan ikke si det blir så stort savn.

Du får med deg litt på onsdager også.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:44   #32
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg skal følge med videre. Idol er super underholdning!

Syns Mariann er fascinerende, rar og egentlig ganske kul - selv om jeg først tenkte at hun var litt too much. Et friskt pust i dommerpanelet, som for øvrig er en fin blanding. Programlederne var også passe gøyale, enn så lenge.
Har bare sett 1 episode, så det kan hende at jeg gjør meg opp sterkere meninger etterhvert.

Jeg tror hun kan bli litt slitsom i lengden og priser meg lykkelig over at en episode bare varer i en time

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:45   #33
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Idol ...?

Hvis jeg får lov av mannen skal jeg følge med på Idol. Mulig det blir lettere når vi får PVR-dekoderen neste uke.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:45   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Jupp!
Fredager er min helt klare favorittdag på TV-fronten!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:47   #35
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol ...?

Jeg vet ikke ennå. Har ikke begynt å se, men når mannen skal kjøre drosje i helgene igjen tenker jeg nok at det blir lange tv-kvelder for meg. Kanskje litt Idol da?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:49   #36
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Idol ...?

Nei. Den første sesongen var så sterk at alt annet blir dårlig.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:59   #37
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Idol står helt klart på. Men jeg må ikke SE på hele tiden, så jeg kombinerer det med strikking.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:09   #38
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idol ...?

Kommer til å følg med, ja, i alle fall på fredagene. Blir ikke sånn at jeg avlyser alt for å se, i kveld har jeg feks planer som ikke inneholder idol, men jeg kommer nok til å se på om jeg er hjemme.

Idol er kjekt! Men mann og barn er ikke like glad i idol. Husker et år jeg ble henvist til 14-tommeren på loftet, fordi pappa og eldstemann heller ville se på Trond Viggo Torgersen på nrk1. To mot en... .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:11   #39
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol ...?

Nope, bryr meg overhodet ikke. Og skulle ønske de kunne finne på noe annet å skrive om i avisene enn Idol.

Jeg synes litt synd på kidsa som vil bli popstjerner og tror at dette er veien til målet.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 10:13   #40
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Idol ...?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er såvidt jeg tør å spørre på et dannet forum som dette, men oppmuntret av det nye, ungdommelige designet tar jeg sjansen: Er det flere enn meg som kommer til å følge med på Idol?

Jada. Skal nok det. Har du latt deg sjarmere allerede, eller?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no