Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hårfarge til barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 16:13   #1
Cinnenn
Nybegynner
 
Medlem siden: Dec 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 26
Cinnenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hårfarge til barn?

Hei alle sammen.

Var i Tyskland i nyttårshelgen med noen venner av oss. Da kjøpte jeg hårfarge på en frisørsalong som var beregnet til barn ( i fargen rosa, blå, gul, grønn og lilla)

Fikk forklart at dette skulle virke i ti minutter i tørt hør, å deretter vaskes ut. Varer i ca en uke. Men nå lurer jeg...

Min datter har svært lyst hår, og vil gjerne ha slike striper. Nå er jeg litt skeptisk, for vil dette vise i etterkant av denne uken? Noen som har erfaring??

__________________
Mor til to og ett bonusbarn :-)
Cinnenn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 16:15   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

Jeg har nok prøvd en liten flik bak i håret først. Vi har slik fargespray til gutta. Den slalåm ut ved første vask. Det gjør den definitivt ikke

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 16:17   #3
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

Jeg er skeptisk til hårfarge som skal vaskes ut etterhvert, min erfaring er at når man har lyst hår så sitter ting mye lenger. Har ett barn som går rundt med delvis grønt hår pga en lillafarge som skulle vært vasket ut for lenge siden.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 16:23   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.936
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

Mitt hår tar veldig lett farge, selv farge som skal vaskes ut, så jeg er generelt svært skeptisk. Prøv, som Che skriver, bak i nakken, for å se hvordan det vaskes ut

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 16:35   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

På frisørsalongen vår bruker de sånn fargespray på ungene etter klipp. Den tar 2-3 vask før det forsvinner ut av det forholdsvis lyse håret til min yngste.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 16:48   #6
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfarge til barn?

Jeg har vært med på å farge et hår en gang med farge som skulle gå ut etter en vask. Han var etter ti hårvasker rosa i håret og det satt i til det ble klippet av.

Selv har jeg hår som tar lett farge og minicolour sitter i i evigheter.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no