Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-13, 15:08   #61
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Trener hele året, også i feriene, så det blir ikke krampaktig oppstart på treningssenter nå i januar. Jeg veier omtrent det samme som på ungdomsskolen (+2 kg) og har tenkt å fortsette slik jeg har gjort til nå, forholdsvis sunn mat i ukedagene, utskeielser i helgene, og regelmessig trening.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 18:34   #62
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.892
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Jeg trener hele året. Synes januar er en stressende drittmåned med lange ventelister og fulle gruppetimer. I mitt hode skal jeg bli mindre først når sykkelseseongen starter, 10 mil i uka gjør noe med vekta.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 07-01-13 kl 09:25.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 20:39   #63
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Eg skal starta med trening, men melder meg nok ikkje inn i noko treningssenter. Likar best å trena ute. Grunnen til trening er rett og slett for helsa si skuld, men ein evnt. nedgong i vekt er ein bonus. Og så burde eg ha slutta og røyka.
Eg slit i grunn med motivasjonen til både røykeslutt og til trening, så eg vel å starta med det som eg er bittelitt motivert til. Så håpar eg at når forma vert betre, at eg då vert motivert til å slutta å røyka også.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 20:44   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Trener hele året, men januar er jo uansett litt "ny giv", da. Og julekiloene skal jo bort, g da prøver jeg å ta de andre 3 fordømrade kiloene som henger og henger, med de samme.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 22:29   #65
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Jeg skal fortsette å trene og bli kvitt de 3 siste kiloene av de 28 kg jeg begynte på i januar i fjor.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-13, 22:51   #66
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Skal alle begynne å trene eller slanke seg?

Jeg skal ploppe ut en unge i løpet av et par ukers tid, og så skal jeg kose meg med gullungen og de skjønne brødrene (les: babyskrik, såre brystvorter og to sjalu smågutter), og en seks ukers tid etter der igjen skal jeg kvinne meg opp til å forberede tanken på å atter igjen jogge to-tre dager per uke. Det høres ikke sånn ut, men jeg gleder meg faktisk, for i den herlige joggetilværelsen er jeg bare meg, og ikke Mamma. Dessuten har jeg blitt ganske brei over hekkaggregatet denne gangen, så det er vel litt å ta tak i.

__________________
[Storebror 2010, mellombror 2011 og lille 2013]
Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no