Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-14, 10:12   #21
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Så du på den blå fra Ellos? Jeg tror den er fin til deg, med en jakke til.

Det var en fin fasong! Jeg er ikke så begeistret for blomster , men det er en i "jeansblåmelert" og den kunne ha funket.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 10:14   #22
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Det var en fin fasong! Jeg er ikke så begeistret for blomster , men det er en i "jeansblåmelert" og den kunne ha funket.

Nei, nei, den jeansblåmelerte var alt for kjedelig til bryllup... Du hadde sikkert vært kjempefint i den blåblomstrede!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 10:29   #23
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, nei, den jeansblåmelerte var alt for kjedelig til bryllup... Du hadde sikkert vært kjempefint i den blåblomstrede!

Helt enig med Niobe! Hvis du vil ha ensfarget, velg heller den cerise.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 10:29   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Dessuten er den jeansblå i polyester, det er ikke behagelig.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 10:30   #25
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Utrolig mye fint på Ellos i vår!





__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 11:15   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, nei, den jeansblåmelerte var alt for kjedelig til bryllup... Du hadde sikkert vært kjempefint i den blåblomstrede!

Det tror jeg også! Jeansmelert bør man ikke ha i bryllup mener nå jeg... Den blomstrete, med tilbehør = smashing

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 11:17   #27
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Den øverste til Akseliane sitt innlegg, var også fin da

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 12:06   #28
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Den øverste til Akseliane sitt innlegg, var også fin da

Den var fin, men litt lite fasong?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 14:28   #29
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

http://www.foreldreportalen.no/forum....php?p=3980140
Sett denne? Denne blåfargen var fin, hvis du vil ha ensfarget? Kan stæsjes opp med sjal/jakke?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 16:59   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum....php?p=3980140
Sett denne? Denne blåfargen var fin, hvis du vil ha ensfarget? Kan stæsjes opp med sjal/jakke?

Fin!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 18:59   #31
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Jeg har en fin blå/turkis/mørkeblå-stripete (loddrette striper) maxikjole du kan få gratis, dersom du ombestemmer deg angående lengden. Jeg føler meg vanligvis bumsete i maxikjoler, men ikke i denne. Den har tungt og fint stoff som egner seg for bryllup. Kun stropper over skuldrene, så man er avhengig av sjal/bolero/jakke. Jeg kan sende deg et bilde på mobil dersom du ønsker det.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 19:56   #32
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Den blir gjerne litt dyr, men jeg skulle gjerne sett Taien i dette!


http://www1.macys.com/shop/product/j...LinkType=PDPZ1

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:01   #33
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Og så synes jeg denne er fin, rimelig og klar for ekspresslevering:

, Ellos, 249.-

Fin med hvit cardigan eller blondebolero.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:08   #34
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Hva med disse fra finn?

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:12   #35
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva med disse fra finn?

De kjolene fra Igigi er utrolig fine i fasongen!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:22   #36
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Hva med disse fra finn?

Den blågrønne fra igigi, Taien!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:23   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Den blågrønne fra igigi, Taien!

Ja, den var kjempefin!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:24   #38
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

[quote=Daisy;3980293]Hva med disse fra finn?[/

Eller den i plomme!!! Og frakkekjolen!!!

Veldig mye kvalitet for en lav pris, og så fine!!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-14, 20:29   #39
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Igigi.com

Anbefales! Rask levering, aldri bomkjøpt verken jeg, mamma eller en venninne.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-14, 13:15   #40
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med bryllupsantrekk!

Finner du kjole, Taien?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no