Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Strømpebukser til besvær

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-18, 01:55   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Strømpebukser til besvær

Jeg finner ikke gode strømpebukser Jeg tenker på sorte, tette, elastiske som jeg bruker høst, vinter, vår. Før kunne jeg bruke hva som helst, men så plutselig for noen år tilbake bestemte de seg for å gjøre de lave i livet og vips så sklir de ned - ustanselig - rimelig upraktisk kan du si eller så går de seriøst inn for å gi meg megabilringer Cubus og KappAhl funker ikke. Mener jeg forsøkte Lindex i fjor. HM er det kanskje litt lengre siden jeg har forsøkt. Trenger ikke være hold in strømpis, den må bare sitte og være høy nok i livet. Too much to ask kanskje?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 08:33   #2
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.505
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg bruker en truse over.
Altså full Jane Fonda stil.
Da holder de seg oppe.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 08:56   #3
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.795
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg bruker en truse over.
Altså full Jane Fonda stil.
Da holder de seg oppe.

Jeg også!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 09:04   #4
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.051
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Pierre Robert sine funker fint for meg. Jeg bruker holdin, men de har fått noen nye som er litt mindre stramme øverst også.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 09:27   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Det kjennes feil, menmammatrømpebukser er høye i livet et. Ikke bare plass til mage, men mye å dra opp. Det et lenge siden jeg prøvde så jeg skal ikke si hvordan modellene er nå.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 10:20   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.516
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg bruker kun lindex sine, men de er store i størrelsen. Jeg bruker normalt 44/46 i klær og bruker 40/42 i strømpebukser. Har ingen problemer med at de sklir ned, så lenge ikke er for store.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 10:32   #7
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.391
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Pierre Robert sine er høye i livet, det samme med Lindex sine.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 15:24   #8
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg har testet ut strømpebukser fra Heist nå, de er fantastiske! Kommer med høyt og normalt liv, jeg elsker den med høyt liv. Og ingen irriternde søm foran på magen. Koster litt, men om man behandler dem godt, varer de lenge også. https://www.heist-studios.com/our-tights

Jeg bruker også Oroblu sine i 80 den. De er kjempegode (men ikke like hode i livet som heist) og svært slitesterke. Også dyre, men det er OK når de varer så lenge.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 15:50   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg har testet ut strømpebukser fra Heist nå, de er fantastiske! Kommer med høyt og normalt liv, jeg elsker den med høyt liv. Og ingen irriternde søm foran på magen. Koster litt, men om man behandler dem godt, varer de lenge også. https://www.heist-studios.com/our-tights

Jeg bruker også Oroblu sine i 80 den. De er kjempegode (men ikke like hode i livet som heist) og svært slitesterke. Også dyre, men det er OK når de varer så lenge.

Får du kjøpt dem i Norge?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 18:35   #10
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg sverger til Lindex, de har perfekte strømpebukser.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 18:48   #11
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.836
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg bruker 2-pack fra Cubus, sorte, til rundt 100 kroner for to. De er best i verden og holder seg på plass.
Enig med Ruslebiffen om de fra Oroblu også. Knall kvalitet!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 13:46   #12
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Får du kjøpt dem i Norge?

Jeg har bestilt via nettsiden, usikker på om de kan kjøpes fysisk i Norge.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 15:55   #13
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg har bestilt via nettsiden, usikker på om de kan kjøpes fysisk i Norge.

Hvordan er de i størrelsen?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 16:27   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.102
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Lindex er bra.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 20:36   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg har slitt med det samme, og prøvde Lindex sine. De er jeg fornøyd med.
Tror de hadde noen for noen år tilbake som ikke var så gode, men de jeg har kjøpt nå var bra.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 22:28   #16
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Her har du verdens beste strømpebukser:
Oroblu, høyt liv, 80 den.

Da slipper du mange bulker, den går helt opp til BH'en og holder alt pent på pass.
Før brukte jeg Calvin Klein sine, men de fikk plutselig en ny løsning øverst og ble sjaskete.
Jeg vasker dem forsiktig i vaskepose på 30 C, og har hele tiden 4-5 par i sirkulasjon. De koster jo litt, men de holder lenge og ser bra ut.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-18, 23:21   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg bruker enten hm sine med solgt waist eller Oroblu sine, ikke prøvd den Harriet viser her, men den skal jeg jaggu teste.

Oroblu sine holder utrolig lenge, og jeg bruker mye kjole med strømpis, om de vaskes i vaskenett.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 01:55   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Takker for flotte forslag

Ble jo nesten forelsket bare av å se de Heist strømpisene, Rusle Men nå med toll på alt fra nyttår, så tror jeg jeg forsøker noe her hjemme først, så får vi se.

Kom over tilbud på Pierre Robert, så kjøpte med meg både en hold in og en vanlig i 50 den. Prøvde sistnevnte i går, og den var ganske høy i livet, og den skled ikke ned.

Kjøpte også en fra Lindex med høyt liv. Den er også i 50 den. Ikke lett å finne i 80 den, men der kommer jo den fantastiske fra Oroblu inn som Harriet viser over her! Den må jeg prøve. Om ikke den koster en arm, så har ikke pris så mye og si. Kan jeg beholde de langt lengre enn andre rimeligere så er det vel verdt å betale en god del mer for.

Men dere med erfaring fra dyrere merker. Er disse altså langt mer motstandsdyktige mot tråder som "snurper seg" eller andre merker i trådene samt rakning enn de rimeligere merkene? Det føles ikke godt å kaste strømper dann og vann. Jeg er ikke en som sliter mye selv, men snuppa på 16 er det rimelig mye bruk og kast... Vil det lønne seg å kjøpe seg opp fra LaMote sine da liksom?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 02:07   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Og hvor kjøpes disse fra Oroblu? Google var det lite hjelp i Bor i Oslo. Og vil gjerne vite hvordan de er i størrelsen


Ok. Nå fant jeg en butikk på Miinto som fører den høye fra Oroblu, samt en som fører Calvin Klein sine. Men Oroblu sine er bedre, Harriet? Vil uansett gjerne vite hvem som fører disse strømpisene

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo

Sist redigert av IzziCreo : 26-12-18 kl 02:17.
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 07:49   #20
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.611
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strømpebukser til besvær

Jeg kjøper Oroblu på Cubus. De har ofte 3 for 2, og de er virkelig veldig slitesterke. Jeg bruker dem hver dag på jobb og kaster sjelden.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no