Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-12, 12:40   #21
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøper bare Pierre Robert på Prix, jeg. :enkel:

Jeg synes de går i stykker så fort.
Men jeg bruker noen av de.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 12:41   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg har grønn strømpebukse i dag, fra Uno. De har i hvert fall godt utvalg på farger og jeg synes de holder seg godt også.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 12:44   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Forøvrig gode strømpebukser på Bianco. Men det er vel ikke så mange farger, men grått, svart og lyst.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:22   #24
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Har du prøvd gravidestrømpiser? Eller strømpebukser som er et par størrelser større enn du vanligvis bruker?

Jeg stod faktisk og tenkte på det her en dag jeg så en gammel en i skuffen, men det føltes så...feil. Men det er kanskje verdt ett forsøk.

Jeg bruker 46 og prøvde 50 i strømpebukse sist, men det hjalp ingenting.

Lindex ja, skal sjekke neste gang jeg er i Tr.heim. De har vel ikke de på nettbutikken? Jeg lette, men så ikke noen.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:27   #25
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg bruker svarte tights eller tett strømpebukse. Sliter med å finne strømpebukser som både sitter godt på og som holder mange vask. Men skal sjekke ut Lindex.

Har sett på de fra Sneaky Fox, men har ingen erfaring med dem. Noen som har?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:40   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Det fins også strømpebukser som går helt opp til bh-en. Spanx High Waist Tight End Tights.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:42   #27
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg sverger til Lindex. Det gjorde jeg også da jeg var ekstremt overvektig. De har solide strømpebukser i romslige størrelser og de er høye i livet. H&M sine strømpebukser er f.eks. MYE lavere i livet.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:43   #28
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Lindex åpner butikk her 2.mai

Da vet jeg hvor jeg kan finne litt flere strømpebukser

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 13:46   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg skjønner fortsatt ikke hvilke strømpebukser fra Lindex dere mener er bra. Jeg kjøpte endel der for et par år siden, og de fikk store hull og revnet både her og der første dagen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 14:03   #30
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.758
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Alle typer, egentlig. Men jeg bruker helst de tykke eller halvtykke. Og de er det god kvalitet på.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 14:04   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.203
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Ja, det var de halvtykke jeg hadde, og de var virkelig elendige. Men de kan jo ha hatt forskjellige typer, jeg tør bare ikke kjøpe strømpebukser der mer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 14:56   #32
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Lindex sine er vel de jeg føler det har gått minst hull på. Men det er så klart mest på høst/vinter, og da er de jo tykke. Men jeg bruker ofte de med 20 den innerst, som hold in, og så en tykkere utapå. Og de holder inn og sitter godt, og de kommer godt oppover, noe som også er viktig for meg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 16:02   #33
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover??

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, jeg takler heller ikke helt hvite.



Jeg har handlet en del på colortights.com

Ellers synes jeg Lindex har utrolig mange bra, og nå har de jo nettbutikk også.

Kan du si noe mer om colortights.com? Er det virkelig bare 1 str? Hva tilsvarer den i norske str? Jeg forsøkte å finne ut hva 7RM tilsvarer i NOK en valutakalkuator, men har ikke klart det

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 16:14   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover??

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Kan du si noe mer om colortights.com? Er det virkelig bare 1 str? Hva tilsvarer den i norske str? Jeg forsøkte å finne ut hva 7RM tilsvarer i NOK en valutakalkuator, men har ikke klart det



Det er HER jeg har brukt bestille!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 16:39   #35
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg fant en butikk i Malaysia!!

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 09:25   #36
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg bruker svarte tights eller tett strømpebukse. Sliter med å finne strømpebukser som både sitter godt på og som holder mange vask. Men skal sjekke ut Lindex.

Har sett på de fra Sneaky Fox, men har ingen erfaring med dem. Noen som har?

Jeg kjøpte nettopp en strømpebukse i brunt fra Sneaky Fox, er kjempefonøyd! Veldig bra kvalitet og utrolig behagelig på. Jeg har ikke vasket den enda, så vet ikke hvordan den blir etter vask. Men jeg kommer definitivt til kjøpe flere strømpiser fra Sneaky Fox.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 11:07   #37
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg har også kjøpt et par strømpebukser som er på vei til meg over atlanteren. Modcloth

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 12:23   #38
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.863
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Og de holder inn og sitter godt, og de kommer godt oppover, noe som også er viktig for meg.

Jeg liker også de som går langt opp og har god elastikk. Sitter finere på om de kan gå over magen (gjerne rett under BH-en ) enn nedpå hofta.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 13:40   #39
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Av "tynnstrømpebukser" tråler jeg Menybutikker etter Pierre Robert sine i 46/48 eller noe sånt. Den størrelsen har de ikke alle steder. Semi shiny tights eller noe sånt heter de. Jo større jo bedre. Er ikke 46/48 til vanlig, men disse får jeg heist skikkelig opp, og de tåler en del vask - men overhode ikke borrelås.

Jeg liker også Pierre Robert sine sorte litt tykkere strømpebukser, som dekker helt. Også lang varighet på de.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 15:56   #40
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva bruker man til skjørt og kjoler framover?

Jeg har 3 stk fra H&M med "flettemønster" som jeg forguder. De eneste jeg har funnet som jeg kan trekke skikkelig godt opp i livet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no