Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 23:28   #1
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

.....


Sist redigert av Isa : 24-03-08 kl 12:12.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:35   #2
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sist jeg var gravid, termin april så brukte jeg kåpen min hele vintern, Den var litt "strekk" i ullstoffet så den vidde seg ut, minuset er at jeg ikke kunne bruke den etterpå for det var en stor kul i den Hihi
Regner med jeg finner den frem til vinteren igjen

Så anbefaler å prøve ullkåper. ala sånne som hm har, korte og lange

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 23:38   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det du Marikken som jeg tror? Som jeg har truffet sammeb med Ekkir i Oslo? :håpefull:

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 00:25   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

De har noen fine omslagsjakker i ull på Barneverden.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 08:03   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

.....


Sist redigert av Isa : 24-03-08 kl 12:12.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 08:35   #6
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Det er mange kåper som har et slikt snitt at de går over store mager. Alle mine gjorde det

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 08:52   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

En poncho-lignende sak i ull går an.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:36   #8
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Er det du Marikken som jeg tror? Som jeg har truffet sammeb med Ekkir i Oslo? :håpefull:


Jepp, jeg har lurt henne inn her

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:37   #9
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Jeg har forøvrig ingen gode forslag til jakker. Er jo enig i det at hvis du går opp noen størrelser blir de løse og lite formfine alle andre steder enn magen.

Jeg hadde jo termin i desember og fikk en jakke av søsteren min. Brukte den hele den kalde perioden og det ble faktisk mage i jakken

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 18:47   #10
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Jeg kjøpte en billig boblejakke i XL hos Cubus (ifjor). 300kr eller noe. Den var helt genial. Alle "billig"-kjedene har vel billige jakker som man kan kjøpe i store størrelser - det en nå mitt tips

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:32   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Jeg har en kjempefin kåpe som svinger endel ut nede, den passet hele forrige svangerskap og jeg går ut ifra at den vil passe gjennom dette også. Formen er innsvinget, men samtidig, så er det litt mye stoff i "skjørtet" sånn at det kan fint bli plass til en mage om man vil.

(Kan se om jeg kan få tatt bilde og lagt inn senere.)

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-06, 10:51   #12
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

I forrige sv.skap brukte jeg ull.kåpa mi som var innsvinget i livet, bare at jeg ikke knappet den igjen, men hadde et langt pashminaskjerf i samme farge som kåpa rundt halsen.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 02:42   #13
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

jeg fikk meg strikket en god og varm poncho til å ha på meg, og brukte en god genser under

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 02:54   #14
Ferskna
Fullverdig medlem
 
Ferskna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Innlegg: 46
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Ifjor hadde HM en del korte jakker med litt rar fasong som passet perfekt for min gravide mage! har ikke sjekket hva de har i år men det går jo ann å se? ellers er poncho som mange har nevnt greit å bruke!

__________________
"Jeg har da aldri sagt at du blir noe lykkeligere av å gjøre husarbeid,
men det blir ihvertfall rent.." - Mamma
Ferskna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 22:36   #15
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterjakke/kåpe når man er gravid?

Nå er jo cape veldig in i år..... Det må da være noe for gravde mager med stil!

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no