Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-14, 12:48   #1
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Jeg har forelsket meg i en fra Marc by Mars Jacobs nemlig, og lurte på om det er mye å spare på å bestille fra utlandet. Hvilke nettbutikker er i så fall sikre, så jeg får ekte vare.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 12:57   #2
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?




Så jeg bare henger her, uten å ha noen gode svar, for jeg er på veskejakt selv. Har et par på ønskelisten, men blir gjerne inspirert - og shoppingtips er velkomment!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:00   #3
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Jeg har handlet fra Shopbob, da forhåndsbetalte jeg moms så det var lett å se hvor mye totalen ble på. Tror ikke jeg sparte så veldig mye, 500 kr kanskje.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:01   #4
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Jeg ønsker meg en stor, som rommer hele livet mitt pluss litt til. Jeg må kunne henge den skrått, så begge armene er frie. Har nå en fra Michael Kors som jeg er glad i, men den er litt liten og blir litt åpen når jeg bruker skulder-reima.

Jeg ønsker meg denne:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (129,9 KB, 101 visninger)
Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:03   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Jeg lurer på om de har den hos www.my-wardrobe.com. Da slipper man moms for nettbutikken har norsk kontor. http://www.my-wardrobe.com/-marc-by-...-designer-bags Det er hvertfall en superryddig nettbutikk som jeg kan anbefale.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:09   #6
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg ønsker meg en stor, som rommer hele livet mitt pluss litt til. Jeg må kunne henge den skrått, så begge armene er frie. Har nå en fra Michael Kors som jeg er glad i, men den er litt liten og blir litt åpen når jeg bruker skulder-reima.

Jeg ønsker meg denne:

Jeg sjekket kjapt, og jeg tror du ender rundt 4000 NOK for denne hos Shopbop.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:36   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Ja, den var fin, Krem!

Jeg ønsker meg en MK-veske til, og i allefall en MBMJ (har funnet flere jeg liker, men man må jo dessverre begrense seg ). Skal over dammen snart da og tenkte jeg skulle unne meg én av veskene da, hvis jeg finner, men ... Ønskelisten er lenger enn som så!

Skal finne bilder. Fra Michael Kors har jeg Hamilton, så jeg hadde i utg.pkt sett for meg noe litt mindre, og i en lysere farge mot vår/sommer.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:47   #8
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Ja, den var fin, Krem!

Jeg ønsker meg en MK-veske til, og i allefall en MBMJ (har funnet flere jeg liker, men man må jo dessverre begrense seg ). Skal over dammen snart da og tenkte jeg skulle unne meg én av veskene da, hvis jeg finner, men ... Ønskelisten er lenger enn som så!

Skal finne bilder. Fra Michael Kors har jeg Hamilton, så jeg hadde i utg.pkt sett for meg noe litt mindre, og i en lysere farge mot vår/sommer.

Jeg har denne, men i svart:


Som sagt er jeg veldig glad i den, men trenger en som rommer mye mer nå. Kjøpte den i Florida for to år siden, og hadde tenkt å kjøpe en ny i sommer, men nå drøyer det en stund før det blir noe reise på meg, så da må nettshopping til.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:47   #9
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Den der er veeeeeeldig classy Krem - og slenger meg på Kokosbolles anbefaling om My wardrobe.

De hadde faktisk en stor MbM veske på slutten av 50% salget sitt hos My Wardrobe som jeg holdt på å kline til på, dog var den navy blå så jeg lot den være. Dagen etter var den vekk - jaja like greit.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 14:23   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Ikke helt Francesca, men Huge Hollier koster 4600,- hos Mark and Brandy på Sandvika Storsenter, sånn til sammenligning. De hadde ikke Francesca da.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 14:25   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg ønsker meg en stor, som rommer hele livet mitt pluss litt til. Jeg må kunne henge den skrått, så begge armene er frie. Har nå en fra Michael Kors som jeg er glad i, men den er litt liten og blir litt åpen når jeg bruker skulder-reima.

Jeg ønsker meg denne:

Fin. Henger litt her jeg også. Bare sånn for å følge med på fiiine vesker. Som jeg ikke tar meg råd til å kjøpe.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 14:37   #12
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ikke helt Francesca, men Huge Hollier koster 4600,- hos Mark and Brandy på Sandvika Storsenter, sånn til sammenligning. De hadde ikke Francesca da.

Jeg har siklet på den og ja, men siden åpningen er mindre på den ville jeg heller ha Francesca.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 16:46   #13
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Ligger flere MbMJ Francesca på finn.no. Kanskje ikke svarte alle sammen men de ser umiddellbart ok ut. Er du i tvil om de er ekte så kan du jo be om flere bilder og få den sjekket på purseforum.com

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 16:54   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Jeg har Classic Q Fran, for meg ble rett og slett Francesca akkurat litt for stor. Fran er kanskje litt mindre enn jeg ville ha, men Francesca ble som en stor bag. Jeg har dog ikke kjøpt den på nett, og kan egentlig ikke hjelpe deg der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-14, 18:10   #15
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøper man veske billigst nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Jeg sjekket kjapt, og jeg tror du ender rundt 4000 NOK for denne hos Shopbop.

4000 høres ut som en god pris, er vel noen hundrelapper under pris her i Norge?
Jeg sjekket på www.saksfifthavenue.com og der vil den koste ca 4400 kroner. Anbefaler ellers alltid Saks pga kjempebra service og utvalg.
Francesca er forresten en super veske, jeg har den ikke selv, men venninnen min har den. Hun er ganske høy og vesken passer fint til henne, jeg er lav og føler meg som en mygg med en så stor veske. Men den rommer kjempemye, skinnet er slitesterkt og lekkert, vesken ser flott ut og modellen er klassisk.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no