Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 15:15   #1
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Det innbiller jeg meg nemlig at min gjør.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:16   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko

Egentlig, så har jeg hørt at man får flat rumpe av å gå mye i høyhælte sko, men dersom man har en fyldig bakende og balanserer på en måte som gjør at den stikker mer ut, så vil den jo se større ut.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 15:44   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko

Jeg synes de aller fleste får mye bedre kroppsholdning med høye heler. Om rumpa ser større ut har jeg aldri tenkt over, tror ikke du trenger å bekymre deg for det...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 17:04   #4
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Jeg bekymrer meg egentlig ikke så mye for det, jeg bare lurte på om dere hadde samme forestillingen om dette som det jeg har.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:59   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.672
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Åletrang dongeribukse og støvletter med buksa nedi sammen med lett kalvbeinthet kan gi inntrykk av en diger rumpe (helt sant, jeg er kalvbeint, men går ikke med overnvente da)

Rompa mi er forørig stor uansett hva jeg har på meg...

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:20   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Når man har veldig tynne hæl på skoene kan leggene og rumpen fort virke større enn de er, synes jeg.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 20:36   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Når man har veldig tynne hæl på skoene kan leggene og rumpen fort virke større enn de er, synes jeg.

Helt enig! Hæl på skoene må velges med omhu i forhold til kroppsfasong og vekt. Utrolig stor forskjelll på hvordan man ser ut med forskjellige typer sko,og spesielt hælen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:08   #8
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Når man har veldig tynne hæl på skoene kan leggene og rumpen fort virke større enn de er, synes jeg.

Da er vi jo enige du og jeg.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:23   #9
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Jge ser i hvertfall mye bedre ut med hæler enn uten. Om rompa blir større eller flatere har jeg ikke tenkt på, men hele meg får en finere holdning og ser lekrere ut. Smale jeans og lave ballerinasko er virkelig ikke fint på alle.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 20:37   #10
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Det har jeg aldri tenkt på da jeg har liten rumpe selv. Jeg går ofte i høye hæler og har ikke sprettrumpe, men jeg tror ikke det har noe sammenheng for mitt vedkommende. Signerer forøvrig Madam Mim.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:15   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser rumpa større ut når man går i høyhelte sko?

Høye hæler gir flott holdning og pen gange(for de som kan gå på høye hæler da...noen får jo også skippergata-gange ) og rompa er som den er uansett. Tror det er bedre med en lett vaiende forførende gange på høye hæler enn en dassende joggeskofigur hvis man har stor rompe.
Rompa mi er forøvrig liten, men beina er korte, så kan ikke leve uten hæler.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no