Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du belte?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 11:30   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker du belte?

Det er hundre år siden sist jeg brukte et belte. Jeg ser for meg at det er klumpete og ikke ser fint ut under genseren. Imidlertid mangler jeg hofter, så alt har en tendens til å skli av meg, og jeg trekker opp buksene hver gang jeg reiser meg eller har gått lenge. Dette, kombinert med at jeg har gått ned litt i det siste, gjør at jeg seriøst vurderer belte. Jeg lånte et av mannen sine i morges, og det føles rart og tjukt å ha på, og nei, det ser ikke fint ut under genseren. Men buksa henger på, og det er en ny opplevelse. Spesielt irriterende er det at to bukser jeg kjøpte forrige uke siger. Det er ikke bare manglende vekt som er årsaken, men alt siger som sagt på meg.

Bruker du belte?
Er det harry?
Ser det klumpete ut under genseren?

Jeg merker jeg har en sånn trusekant-fobi mot belter. (Men ikke mot trusekanter.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:35   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Nei, og jeg har det på same måte som deg. Jeg må kjøpe buksene et nummer for liten, slik at de er akkurat litt for trang og ubehagelig når jeg prøver dem på i butikken, for de går seg alltid ut. Og så må jeg velge bukser som går opp til rett under navlen.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:37   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Nei, det har jeg ikke brukt siden jeg var en tynn sylfide i begynnelsen av 20-årene.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:38   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nei, og jeg har det på same måte som deg. Jeg må kjøpe buksene et nummer for liten, slik at de er akkurat litt for trang og ubehagelig når jeg prøver dem på i butikken, for de går seg alltid ut. Og så må jeg velge bukser som går opp til rett under navlen.

De to jeg kjøpte forrige uke var et nummer mindre enn det jeg vanligvis bruker, men likevel siger de. Jeg mangler også midje og har kort overkropp, så alle bukser som er lave i livet rekker meg til rett under navlen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:44   #5
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker nesten alltid belte. Det er sjelden jeg har gensere som går langt ned på hoftene, så det blir ikke en klump under. Når jeg har på meg lange gensere synes jeg også det er litt vanskelig. Jeg har sett for meg belte med strikk som bare hektes sammen, så det blir nokså usynlig under genser, men har ikke sett noe sånt belte noe sted annet enn i mitt hode.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:50   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg er altså så kort i livet at bukser og belte befinner seg i midjen. Midjen er ca 10 cm under puppene, så gensrene mine er nesten nødt å gå lenger ned enn beltet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:52   #7
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Hvis beltet skal være under genseren så bør du ha et belte som ikke synes, helt enig. Det finnes noe som heter invisibelt som er ment nettopp for å gi lite klumper under en genser. Har ikke sett det i Norge, men du finner det på ebay og nettbutikker. Google.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:53   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Hvis beltet skal være under genseren så bør du ha et belte som ikke synes, helt enig. Det finnes noe som heter invisibelt som er ment nettopp for å gi lite klumper under en genser. Har ikke sett det i Norge, men du finner det på ebay og nettbutikker. Google.

TAkk! Det hadde jo vært genialt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 11:57   #9
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du belte?

Invisibelt! Det var jo nettop noe sånt jeg hadde sett for meg. Smart!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:00   #10
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.717
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Hvis beltet skal være under genseren så bør du ha et belte som ikke synes, helt enig. Det finnes noe som heter invisibelt som er ment nettopp for å gi lite klumper under en genser. Har ikke sett det i Norge, men du finner det på ebay og nettbutikker. Google.

Noe slikt har jeg sett etter, takk for tips!

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:04   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg ser på nettet at det finnes i normal og plus size.Noen som vet hva det innebærer?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:13   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.455
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Det kommer an på hva slags bukser jeg har. Et par av jeansene mine trenger jeg belte på. Det er sjelden jeg har så trange gensere at det ser klumpete ut. Om det er harry eller ikke gidder jeg ikke å forholde meg til.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-02-14 kl 12:18.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:14   #13
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.869
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker aldri belte. Jeg har ikke bruk for det, og synes også at det er klumpete under topper og gensere (jeg foretrekker at de er så lange at de går over hoftene).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:20   #14
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker alltid belte. Alternativet er å miste buksa.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:21   #15
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg må bruke belte endel fordi jeg ikke finner bukser som er store nok over rumpa og små nok i livet.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:25   #16
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker sjeldent belte, men ser ikke på det å bruke bruke belte harry eller noe. Det hadde tatt seg ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:33   #17
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du belte?

Aldri!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:33   #18
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker du belte?

Nei, bruker ikke belte. Burde nok kanskje gjort det. Er litt for ofte i situasjonen at ungene kan se rumpesprekken mens jeg sitter på huk, tror ikke jeg gjør det på jobb.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:34   #19
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker ikke bukser, eller skjørt, så dermed bruker jeg ikke belter heller, og kjolene mine foretrekker jeg løstsittende.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:38   #20
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du belte?

Når jeg bruker belter så er det med gensere som jusjes slike at beltespennen synes, eller så bruker jeg topper som går innenfor bukse og belte og åpen cardigan over.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no