Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-14, 22:40   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Jeg så i en annen tråd at noen hadde brukt v-utringede gensere og trukket ned ved amming, for å unngå tette melkeganger ved opprullede gensere under armen. Men må ikke det være veldig utringet for å fungere? Og hvor finner jeg noe slikt?

Og er det noen som har noen tips til hvor jeg finner andre løse gode ammevennlige topper/gensere/bluser/skjorter?

Jeg har en Boob ammetopp som kan åpnes over brystet, men den strammer liksom sånn over brystene, og jeg MÅ ha noe løst som ikke strammer.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 22:52   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Jeg brukte ofte sånn stroppetopper som var litt store. Enkle å dra ned og man kan ha en strikkejakke eller noe over.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-14, 23:05   #3
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Milker.dk! Fantastisk service, fine produkter!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 01:33   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Eg var veldig begeistra for Lindex sine ammesingletar, med skjorter eller cardigans utenpå.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 07:36   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Jeg bruker vide bluser som det er masse av nå, med tøyelig singlet under som jwg trekker ned og blusen yrekkes opp. ��
Og helt vanlige gensere gjør jeg det ssmme med..

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 13:05   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Singlet under som trekkes ned og vid genser som trekkes opp.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 14:51   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.116
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Dette lurer jeg på og! Hva er praktisk liksom? Nå har jeg to ammesingletter og en cardigan jeg bruker. Men min baby er jo helt fersk og vi har ikke ammet noe annet sted enn hjemme enda.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 16:00   #8
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Jeg bruker mye bluser/skjorter (fås over alt nå) eller litt utringede gensere med en singlet under. Singletten (og evt genseren) trekkes ned, og blusen/skjorten kneppes opp og så har jeg gjerne et skjerf i halsen som jeg kan dekke litt til med.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-14, 17:10   #9
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor finner jeg løse og gode ammevennlige gensere/bluser/topper?

Jeg liker godt kjoler, og synes ammekjoler er verdt pengene. Også liker jeg å kunne brette opp, ikke ned. Særlig om vinteren vil jeg ikke fryse på puppen. Jeg sier det igjen, sjekk ut milker. Jeg kjøpte en Kashmirgenser som jeg har bodd i, en mørkeblå med hvite prikker som er veldig vid (omtrent ikke brukt, er noen interessert i en i str M så rop ut!). Jeg har også to svarte kjoler, en med kort en og en med lang. Også en stripete ullkjole, og en stripete genser. Den stripete genseren og den kortermede kjolen fikk jeg i gave fra Milker da jeg bestilte. Sa jeg veldig god service!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no