Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Yoga og dusjing

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-07, 11:15   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Yoga og dusjing

(Skriver man dusjing, forresten? i etter j er jo forbudt ...)

Altså; jeg går på treningssenteret og tar meg en yogatime. Jeg blir "lunken" i kroppen, ikke ordentlig varm i langt fra svett. Jeg er nydusjet samme morgen. Jeg føler absolutt intet behov for å dusje etter timen, men lurer på hvordan folk ser på det hvis jeg etter timen tar av meg yogaklær (de kan forveksles med vanlige treningsklær, og det er andre treningstimer som foregår samtidig så det er folk i garderoben som ikke vet at det er yoga jeg har vært på) og tar på meg vanlige klær og voila!!! er klar og går ut.

Blir jeg sett på som en uhygienisk gris? Er det greitt å ikke dusje etter yoga - men gå på kontoret og jobbe videre? Eller er det bare greitt å ikke dusje etter trening dersom de andre vet at man ikke har blitt varm (hvis noen skjønner hva jeg prøver å si)? Eller er det overhodet ikke greitt å la være å dusje når man har satt sine ben i et treningssenter??

banana er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-08-07, 11:54   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yoga og dusjing

Det hadde jeg ikke brydd meg om. Jeg foretrekker ofte å dusje hjemme f.eks, og da går jeg ut i treningsklær eller skifter til de jeg kom i. Regner egentlig med at folk ikke automatisk tenker "Æsj din gris", men at de forstår at man har en plan for det man gjør...Samme hvis du ikke blir varm, ingen grunn til å dusje. Gjør som du vil du.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no