Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2023

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-23, 09:28   #41
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har begynt så smått på julekalenderen til ungene. Tror jeg må lage noe til kjæresten også, han fortjener det.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 12:19   #42
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Da virker det som om årets julefeiring blir hos oss eller Broder'n og inkluderer to av våre tre barn. Hvilket minner meg på at jeg må få bestilt to udelte lammeribber. Det skal vi ha enten julaften eller i romjula.

Jeg/vi må også fiske ut hva folk ønsker seg. De siste to årene har de fått gaver vi ønsket å utføre med dem. Utover dette er det vel relativt lite å forberede tror jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-23, 17:41   #43
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.


Går det an å ta en alternativ feiring, på hotell f.eks.?

Nei, tror det er best for oss alle at vi er sammen hjemme og tar dagen som den kommer

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 19:07   #44
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Nylig innkjøp av syv kalendergaver ble starten på årets juleforberedelser.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 19:43   #45
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Kalendergaver til mini ferdig.
Mangler kun noen få julegaver, rundt 5 stk er det vel.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 19:54   #46
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Wow, du har fått ordnet mye, Chablis.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 20:11   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg spurte faren selv, og han skal sannsynligvis til hjemlandet i jula, så da blir ungene her.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 20:48   #48
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har forhåndsbestilt sjokoladekalender fra Jentene på tunet, og har visst begynt å strikke vottegaver.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-23, 20:52   #49
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Til meg selv går jeg nok for det samme jeg har gjort de to siste årene: 24 biter håndlaget belgisk konfekt fra en butikk her vi bor. Har prøvd så mange ulike sjokoladekalendere tidligere år og jeg finner ingen jeg er fornøyd med, mens etter at jeg begynte med dette får jeg akkurat det jeg vil ha.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 08:48   #50
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg gleder meg til det kommer mer info om årets julejålekalendre, jeg kjøper gjerne 2-3 hvert år og bruker produktene derfra hele året, jeg kjøper nesten aldri hudprodukter ellers.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 08:53   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har kjøpt første julegaven. Men det skal jeg egentlig ikke ha æren for, jeg ble kontaktet av min søster med spørsmål om å være med og spleise på gave til vår felles nevø, for hun hadde kommet over noe som passet veldig godt, men som var litt for dyrt bare fra henne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 08:59   #52
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har kjøpt Georg Jensen kalenderlys for å ha på kjøkkenet i adventstiden.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:10   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg er snart i mål med å brenne opp kalenderlyset fra i fjor. Det var rett og slett for god kvalitet! Så jeg snudde tallene inn mot veggen og fortsatte å brenne på det. Er på den 19. nå.

Ellers har jeg begynt å tenke på julegaver, og har noen Finn-søk gående.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:30   #54
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2023

Bestilt garn til årets første julegave, og har planer om nok en strikkegave. Se om jeg finner på noe gøyalt og stripete til en liten gutt. Og så skal jeg se om jeg kan finne noe meget vellagret parmesan når jeg drar til Italia om tre uker.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:38   #55
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Wow, du har fått ordnet mye, Chablis.

Jeg tar med meg alle julegavene som skal til min familie og venner der jeg er fa , når jeg reiser dit i oktober. Derfor tidlig ute med de.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:40   #56
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Hvor vi skal feire derimot, er høyst usikkert.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:45   #57
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg har bestilt kalender fra Bülow. Litt tidlig, kanskje, men lakrisen er jo pakket inn i plast og er holdbar. Får en stor boks med Classic med på kjøpet når man bestiller innen 24. september.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:45   #58
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juletråden 2023

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Kalendergaver til mini ferdig.

Si fra hvis du vil dele litt av hva du har kjøpt da! Snuppa på 18 kunne jeg laget ti pakkekalendere til uten problemer, og fylt opp med småtteri hver dag. Minstemann på 14 er myyye vanskeligere.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:55   #59
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg må lage en litt ekstraordinær pakkekalender til den 15, snart 16 år gamle borteboeren min. Må få far og søsken, og muligens også besteforeldre, til å sørge for noen av pakkene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 09:55   #60
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2023

Jeg synes også tenåringsgutter er vanskelig, men alt løste seg her da begge guttene i fjor spurte om de kunne få bare spiselige ting i kalenderen. Søsteren deres får andre ting noen av dagene siden hun liker veldig mye forskjellig.

Noen forslag til kalendergaver: lommelykt, sokker, billetter til kino eller juleforestilling hvis du likevel har tenkt at dere skal dit, pepperkakeformer, julepynt, små IQ-leker, lapper med ulike aktiviteter (tur til skøytebanen/akebakken/svømmehallen, baking av pepperkaker, de får velge middag, filmkveld med popcorn e.l.), kakao på pinne eller sjokoladebomber (jeg har kjøpt på bl.a. Normal, Søstrene Grene eller TGR), en fancy/usunn frokostblanding de liker, men ikke får så ofte, lue/hansker/skjerf/buff, ny vannflaske, shampo/dusjsåpe/stylingprodukter, Flaxlodd og selvsagt godteri/snacks.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no