Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-13, 15:13   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Jeg har en liten balkong på ca 3x2 meter, og har forsøkt å plassere alt fra digert spisebord med sofa og stoler der, til cafebord og småstoler. Liker ingen av delene og ønsker meg noe møblement som gjør det mulig å sitte i en god stol, men samtidig komme seg inn uten å måtte be andre flytte på seg. Det bør være mulig å sitte fire personer å spise der.

Hva ville dere valgt?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 16:07   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Vår balkong er omtrent akkurat den størrelsen (men det kan jo likevel være forskjeller i hvordan døra er plassert, som har noe å si for planløsningen). Vi har to benker i en L i det innerste hjørnet av balkongen. Så har vi et sammenleggbart klaffe-bord fra Ikea. Begge klaffene av bordet kan slås sammen, sånn at bordet bare er 20 cm bredt (og 60-80 langt, tror jeg?). Vi har hengekøye til å slappe av i. Da slår vi ned klaffene på bordet, og får all verdens plass.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 16:28   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Klaffebord ja! Det høres lurt ut!

Jeg tror muligens verandaen er litt større enn jeg trodde... kanskje en halvmeter mer hver vei? Døra er plassert ganske greit i et hjørne på den ene kortsiden.

Jeg har tenkt på benkeløsning, men er litt usikker. Tror ikke det er så komfortabelt....?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 20:14   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Jeg har en liten rottingsofa, lite glassbord og 2 rottingstoler.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-13, 21:34   #5
Husfruen
Erfaren
 
Husfruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 952
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Vi har et lite rundt bord og 4 stoler. Sånn kafè-sett fra europris tror jeg. Vi har et bord til som vi setter ut når det er behov for det. Ønsker meg større plass så jeg kan ha sofa

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-13, 12:05   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags hagemøbler på liten veranda?

Tror kanskje en liten hjørnesofa blir greia.... Hmm.. men ikke sikker. Vil at den skal være såpass høy at man kan ha spisebord til. Må lete litt for å finne noe som passer tror jeg...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no