Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vognpose i bilsete II

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 12:36   #1
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Vognpose i bilsete II

Jeg lurer på, nå er kulda vel og merke på etterskudd her (), men den kommer nok. Så jeg lurer på om jeg skal finne en løsning på å holde varmen i bilsete. Han har Duologic og Hiway. Bytter på, spiller liten rolle hvem som står i bilen, men jeg lurer på om det blir bedre plass i hiway til gode løsninger? Får man en vognpose i bilsete? Jeg har bare hatt bilstolpose, til babysete, men den blir jo for liten nå.
Har dere lure løsninger? Saueskinn i bunn og dyne over? Jeg har en quinny høstpose, den er jo tynn, kan den brukes, eller blir den for tynn tro? Voksipose blir vel for tykt?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 13:08   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vognpose i bilsete II

Jeg brukte 7AM enfant vognpose. Den harborrelåssprekker i ryggen slik at posen enkelt kan taes inn og ut av bilstolen uten å måtte tre om selene hver gang.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no