Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du en favorittparfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-15, 18:24   #141
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Godt vi ikke henger sammen til vanlig, da.

Bare den og ikke parfymer generelt? Er det et spesielt allergifremmende stoff i den? Jeg får forøvrig ellers positiv feedback på den - flere har kommentert at det lukter godt, og det er jo en parfyme av det lette slaget.

Kun den, ja. Merkelige greier.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 20:46   #142
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Chanel no5, Chance, kjøpte jeg på Kielfergen.

Jeg bruker.også Chanel no 5, kjøpt på taxfreen på Gardermoen for to år siden. Siden jeg nesten aldri husker å bruke parfyme, kan det hende jeg har til jeg går av med pensjon.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 23:21   #143
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Må teste ut noen av disse ekslusive fra Byredo.
http://byredo.com/en/product/37/bal-d-afrique

Luktet på Bal d'Afrique, som var nydelig. Men må lukte den flere ganger på meg før jeg kan kjøpe noe så dyrt!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-15, 23:53   #144
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Parfum d`Ete fra Kenzo

Den så jaggu kjent ut ja, den har jeg også brukt for en halv liten evighet siden.

Bruker for tiden denne, fra Mary Kay:


Har denne liggende også:

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 11:37   #145
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Tror Musk var min aller første parfyme. Ca 1983.
Men det var vel deodorantsprayen jeg hadde da.
Så fikk jeg Chanel no 19 i 1984. Miniflaske. Syns den var veldig god.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 19:28   #146
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Akkurat nå bruker jeg denne:



Den er veldig lett, diskre og frisk. Har fått mange hyggelige kommentarer på den

Den ligger slengt sammen med masse annet rot i toalettvesken min

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no