Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til 11-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-13, 11:54   #1
atsamali
Fullverdig medlem
 
atsamali sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 95
atsamali har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vintersko til 11-åring

Min sønn hadde sorel i fjor, mn har bestemt seg for å ikke bruke de i år. Da må jeg kjøpe noe som både er varme og vanntette .

Så hvilken vintersko bruker deres 11 åringer ?

__________________
Do ur best each day !!
atsamali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 17:00   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Muklukker bruker min 11-åring.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 17:01   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Det finnes jo en mandig versjon av dem?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 17:22   #4
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Min elleveåring vil som alltid ha Viking goretex vintersko. Han nekter å ha sko med knyting så det blir nok med en sånn skru/stramme/funksjon.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:28   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Vi kjøpte et par vintersko i gore tec + et par vinterjoggesko i gore tec. De siste var fra Helly Hansen og ble helt klart aller mest brukt siden han spiller fotball i friminuttene. Kjøpte på XXL. Han bruker voksenstørrelse da, str. 41.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:30   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

I år er det ubønnhørlig slutt på barnestørrelsene for vår del, så jeg er også interessert i tips til greie vintersko til gutt. Jeg aner faktisk ikke hva man ser etter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:32   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Henger her jeg også, med snart 11-åring med 40-41 i sko.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:35   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Viking har vel noen tøffe gore tex så vidt jeg husker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:35   #9
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Ca noe sånt.


Ecco Goretex + Kamik Snowkone ved slapsevær.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:38   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Noe sånt tror jeg Viking også pleier å ha.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:45   #11
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Sånne ville aldeles ikke min gutt prøve engang så derfor endte vi med to par i fjor, vinterskoene er i skinn, sånn nubuc heter det vel.
De vet hva de vil ha og hva de IKKE vil ha, disse karpylene.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 21:46   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Går det med Converse med for?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 23:18   #13
atsamali
Fullverdig medlem
 
atsamali sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 95
atsamali har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Ser at noen allerede bruker størrelse 40-41. Min 11 åring derimot er ikke så stor. Han bruker 36 i vintersko.

Converse sko er han veldig glad i, bruker de nå også. Men er veldig usikker på om man kan bruke de om vinteren for hverdagslig bruk. Men hvis noen bruker de fortell gjerne hvordan de er.
Da er nok letingen min over.

__________________
Do ur best each day !!
atsamali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 23:33   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Converse med for er jo ikke vanntette, og jeg kan ikke tro de holder som eneste vintersko ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 09:39   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Converse med for er jo ikke vanntette, og jeg kan ikke tro de holder som eneste vintersko ihvertfall.

Nei, de gjør vel neppe det, men det kommer sikkert an på hvor man bor også?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 19:01   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Ja hvis man ikke bor i Norge så holder de sikkert. Jeg syns en elleveåring trenger vintersko som holder beina tørre og varme i snø og slaps, og har en såle som går an å bevege seg på når det er glatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 21:29   #17
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Viking hadde noen skikkelig tøffe i fjor, goretex, men jeg var for seint ute til å få tak i størrelsen, mener de gikk opp til 41. Håper de kommer med noe lignende i år, da tror jeg han min kan tenke seg de.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-13, 23:33   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Jeg har selv Converse med for og kan trygt si at det holder ikke som eneste vintersko!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:32   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Converse med for er fine til tidlig sesong og sein sesong her på vestlandet, men ikke midt på vinteren.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-13, 12:36   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko til 11 åring

Vi må ha noe vintersjoggesko-ish med Gore tex, ser jeg for meg. Det skal spilles fotball i de. Jeg følger med her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no