Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et fantastisk produkt - et must!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-06, 21:12   #21
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg prøvde den varmetangen, men synes egentlig bøyen blir finere og mer markert med vanlig vippetang jeg. Synes jeg stod der og holdt og holdt den varmetangen mot vippene uten at det skjedde noe som helst?

Bruker du den over eller under mascara? Er den også fra Models Co eller noe sånt?

Jeg tar på mascara først og lar det tørke før jeg bruker varmetangen. Jeg har prøvd meg litt fram og funnet den rette teknikken for den beste vippen. Det står i bruksanvisningen at man skal presse den mot vippene i 10 sekunder. Jeg gjør det ikke så lenge, men heller flere ganger. Først ved roten, så på midten og så på enden av vippene. Da blir det meget bra Skal sjekke hvilket merke det er.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:13   #22
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Du og jeg, Sannemor, du og jeg.



Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg bruker heller ikke slik vippetang, har i grunn aldri sett behovet. Men dersom jeg får se virkelig overbevisende før- og etterbilder av Sannemor så kanskje …?

Har tatt bilder. Skal se om jeg får lagt de inn i kveld!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:43   #23
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sånn skulle jeg også hatt.

Jeg har aldri nappet brynene, men skal få en proff til å gjøre det når jeg skal på spa om 3 uker.

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:45   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja vis oss bilder.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:51   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg vil også se bilder.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:54   #26
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilder ja!

Jeg er litt rar. Har rette vipper på det ene øyet, og buede på det andre. Blir enda mer tydelig med vippetang og mascara. What to do?

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 21:57   #27
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg napper heller ikke brynene, bruker heller ikke vippetang.
Jeg trodde jeg var den eneste i hele Norge.
Nå ser jeg at jeg ikke er alene

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:02   #28
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Jeg napper heller ikke brynene, bruker heller ikke vippetang. Jeg trodde jeg var den eneste i hele Norge.

Jeg bruker heller ikke vippetang, vippene mine er ganske buet.
Men jeg napper bittelitt i underkant på øyenbrynene, sånn hvis det er bryn på villstrå ihvertfall.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:13   #29
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tør ikke prøve sånn vippetang jeg. Redd for at jeg skal blunke eller gjøre noe feil så alle vippene blir dratt ut

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:36   #30
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Tør ikke prøve sånn vippetang jeg. Redd for at jeg skal blunke eller gjøre noe feil så alle vippene blir dratt ut

De blir ikke dratt ut! Jeg var heller redd for at de skulle brennes av eller at jeg skulle brenne øyelokkene. Så varm blir den ikke.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:38   #31
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Bilder: (bare husk at disse er tatt kl 06 med skikkelig morratryne )

Før:






Etter:


Sist redigert av MissS : 21-09-06 kl 23:17.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:39   #32
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke får lagt bildene inn som de skal for de vises på forhåndsvisning. Noen som vet hva jeg gjør feil? Jeg gjør jo som på NM

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:41   #33
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OJ! Det var SABLA forskjell! Kjempefint!

Kanskje jeg skal prøve på nytt igjen?

Hvilket merke er din?




Sminke seg kl. 06 om morgenen *imponert*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:46   #34
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

OJ! Det var SABLA forskjell! Kjempefint!

Kanskje jeg skal prøve på nytt igjen?

Hvilket merke er din?




Sminke seg kl. 06 om morgenen *imponert*

Jeg står jo opp kl 0530 hver morgen. Da har jeg en halvtime for meg selv før gutta våkner. Kl 0640-0645 er vi ute av døra for å rekke barnehage og jobb.

Merket er Modeleco - Lash Wand [heated eye lash curler]

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:47   #35
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg står jo opp kl 0530 hver morgen. Da har jeg en halvtime for meg selv før gutta våkner. Kl 0640-0645 er vi ute av døra for å rekke barnehage og jobb.

Merket er Modeleco - Lash Wand [heated eye lash curler]

Samme som gikk i søpla her. Shit.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:48   #36
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser forresten at du demonstrerer den på avataren din!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:49   #37
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Samme som gikk i søpla her. Shit.

Det skulle du aldri ha gjort vettu. Bare ha litt tålmodighet med den. Du må finne din egen teknikk

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:49   #38
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ser forresten at du demonstrerer den på avataren din!

Ikke sant!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:50   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det skulle du aldri ha gjort vettu. Bare ha litt tålmodighet med den. Du må finne din egen teknikk

*angrer bittert og kjøper ny imorra*

Hvilken mascara bruker du forresten?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:53   #40
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker L'extreme fra Lancome.

Nå må du bare kjøpe ny i morgen

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no