Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Turbukse til ungdom?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-17, 15:45   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turbukse til ungdom?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, det skulle man tro, men slik er det ikke. Jeg har godt med hofter, og fant ei herrebukse hos Stormberg som hadde perfekt passform til meg. Prøvde damevarianten av samme bukse, den funket den også, men satt langt fra like fint, så jeg valgte herremodellen (finere farge hadde den også, jeg har fått masse komplimenter for den når jeg er på tur). Litt rart ja.

jeg vet jo at mange damemodeller er skinnyfit ( Skikkelig nødvendig i turtøy og treningsklær), men min opplevelse av Norrønabuksa mi, er at damemodellen har god plass til mine hofter, og er innsvinget nok i livet til at den ikke buler ut. Hiawata er jo rett som en linjal, fra ribbena og ned til knærne, liskom.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no