Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lest noe av Emily Giffin?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-09, 20:26   #1
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lest noe av Emily Giffin?

Jeg har fått tre pocketbøker av Emily Giffin. "Baby eller ikke", "I gode og onde dager" og "I tykt og tynt".

Noen som har lest noen av de? Enkelt og lettlest ferielektyre eller mat for søppelkassa?

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 21:28   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.676
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lest noe av Emily Giffin?

Ringer ingen bjeller. Men det ser ut som noe jeg sikkert ville klassifisert som lettlest ferielektyre. (Siden jeg sier det uten å ane noe om dem, så sier vel det sitt om hvor "kresen" jeg er... kjøper ei pocetbok av typen "4 i 1" på narvesen som jeg leser på toget til og fra jobb, og selv om jeg vet ånn ca hvordan hver av dem kommer til å ende, så synes jeg slikt er helt passende hjernedød lektyre til denslags... De bøekene du nevner høres ut til å være hakket over (siden de faktisk kommer en og en) og derve ypperlig ferielektyre....)

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 21:49   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lest noe av Emily Giffin?

Jeg har ikke lest noe av henne selv, men Amazons lesere er ikke overbegeistret for den jeg regner med er Baby eller ikke. Derimot får de to andre brukbare tilbakemeldinger, så hvis du liker chick lit-genren, er de sikkert greie som feriebøker.

http://www.amazon.co.uk/Something-Bo.../ref=pd_cp_b_2

http://www.amazon.co.uk/Something-Bl...d_bxgy_b_img_b


Sist redigert av Teofelia : 13-07-09 kl 23:07. Årsak: Skrivefeil
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 22:46   #4
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lest noe av Emily Giffin?

Jeg likte dem som lett ferieunderholdning. Jeg kjente meg litt igjen, samt de fikk meg til å le, det holder for meg i ferier.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 10:05   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.007
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lest noe av Emily Giffin?

Jeg har lest to av dem (Baby or not, samt en av de andre), og det går ikke inn i historien som minneverdig, ikke engang i chicklit-kategorien. Grei ferielektyre hvis man mangler konsentrasjonsevne, men like mettende som popcorn.

Jeg leter fortsatt etter chicklit som kan måle seg med Maryan Keyes; der er det litt mer dybde over karakterene, og ikke minst det som jeg synes er fraværende i det meste innenfor sjangeren: humor.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 10:44   #6
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lest noe av Emily Giffin?

Med to barn på Sydenferie trenger jeg noe som er fjærlett og hjernedød underholdning. Om jeg flirer litt og ikke mister tråden av å lese to setninger av gangen, så holder det. Putter de nok i kofferten jeg da.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no