Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-12, 16:39   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Må finne ut når det programmet går i reprise. Har jo seff ikke en pvr, og skal på årsfest i morgen:/
For dette må jeg få med meg på tv

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 16:43   #22
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland


Det var en kjempesang!
Jeg er fan av både HS og Vinnie, og dette var flott.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 17:01   #23
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Åh!

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 17:18   #24
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Åååå, så nydelig! Begge to!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 17:28   #25
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Jeg griner nesten jeg. Det er en tåre i øyet!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:14   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Å, fint!
Jeg skal se MGP i morgen, men dette må visst stå på opptak.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:18   #27
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Jeg gleder meg supermye til i morgen kveld. Har ventet på at dette programmet skal starte ganske lenge nå.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:21   #28
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Vinni. Sjekk også ut den andre promoen som TV2 har lagt ut for programmet i morgen. Der forteller Vinni hva den sangen betyr for ham personlig.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:30   #29
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

finaste sangen

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:35   #30
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Jeg gleser meg skikkelig til dette programmet. Har fulgt begge sesongen i Sverige. Det har vært veldig mye vaker sang.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:39   #31
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Jeg liker den versjonen der, ja. Også blir jeg selvfølgelig rørt over at Halvdan Sivertsen sin reaksjon også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 21:42   #32
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Så denne på FB tidligere i kveld, noen som hadde postet den. Ble rørt av både sangen og reaksjonen. Dette programmet må jeg sannelig prøve å få med meg i morgen.


Sist redigert av Luvi : 27-01-12 kl 21:47.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 22:06   #33
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg gleder meg supermye til i morgen kveld. Har ventet på at dette programmet skal starte ganske lenge nå.

Jeg gleder meg veldig jeg også! Og spesielt til Bertine sin episode.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:12   #34
Jeenie
-in the fog-
 
Jeenie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Yste Sunnmøre
Innlegg: 140
Jeenie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Nå har det begynt!
Ungene sover og jeg sitter plantet i soffaen og skal kose meg med feelgood tv

__________________
Poden 07/07 og Lillemor 02/10
Staffeslasken 06/11
I e ikkje synnjmøring asso, berre bur her på fast basis!
Jeenie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:16   #35
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Opprinnelig lagt inn av Jeenie, her.

Nå har det begynt!
Ungene sover og jeg sitter plantet i soffaen og skal kose meg med feelgood tv

Som om jeg skulle skrevet det selv.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:28   #36
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Jeg koser meg også!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:35   #37
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Å himmel som jeg flirer. Øystein Dolmen sin versjon av ti tusen tommeltotter er festlig!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:41   #38
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Dette er fin tv!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 21:59   #39
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

Herlig

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-12, 22:04   #40
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinni gjør Sommerfuggel i vinterland

I love it!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no