Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-15, 20:10   #1
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Noen som har dette armbåndet? Ser at det skal være blandet de beste. Men lurer på om noen vet om det registrerer om du går oppover bakke, ?det teller jo antall steg, men man brenner jo mer calorier om man går i motbakke enn på flat mark. noen som kan fortelle litt om disse sportsarbåndene ?

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 20:23   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Fitbit Charge teller etasjer, ja. En oppoverbakke på en viss lengde vil bli registrert som et en eller to eller flere etasjer, avhengig av stigningen. Den registrerer også hvor langt du går, men nøyaktigheten av denne er avhengig av at du stiller inn skrittlengden din manuelt.

Det er også en oversikt over kcal man har brukt gjennom hele dagen der, men de har jeg aldri brydd meg om.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-15, 20:26   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Den teller trapper når du går i bakker. Min faste rute på ca 3km med en del opp og ned og da får jeg ca 20 trapper. Virker som den forbrenner mer og da men skal ikke si det sikkert.

Jeg liker min godt. Eneste er når jeg mister steg fordi jeg går med vogn. Kommer jeg på det legger jeg det i lommen.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 20:22   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Kan det kjøpes i butikk i Norge?
Er det noe annet merke som er bedre?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 21:39   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Jeg kjøpte min på siba, så regner med de har på andre butikker også, hvis du ikke har en i nærheten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 21:50   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Jeg bestilte min på coolstuff.no i går - dog den nye som måler pulsen i tillegg. Spent på å få testet den ut. Har hatt Fitbit Flex nå i 8 måneders tid, men det er mye jeg savner der, som man får nå på Fitbit Charge.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 22:02   #7
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg bestilte min på coolstuff.no i går - dog den nye som måler pulsen i tillegg. Spent på å få testet den ut. Har hatt Fitbit Flex nå i 8 måneders tid, men det er mye jeg savner der, som man får nå på Fitbit Charge.

Bestilte den samme som deg idag jeg også. Spennende håper jeg blir motivert til å bevege meg mer.

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-15, 22:06   #8
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fitbit charge? (Sportsarmbånd)

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Bestilte den samme som deg idag jeg også. Spennende håper jeg blir motivert til å bevege meg mer.

Fitbit flex'en hjalp meg veldig i sommer og i høst i allefall. Mista litt gnisten i november, men det har hatt med vær og vind å gjøre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no