Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.nr?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 19:55   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Har aldri blitt oppringt, men har ringt selv en gang jeg fant en jakke.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 19:59   #22
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Har aldri funnet noe merka ei heller blitt oppringt enda jeg/ungene dessverre har mistet merka ting. Jeg har f.eks bare EN blå hestravott igjen etter vinteren osv.

Jeg har mistet ett hjemmestrikka teppe når ungene var babyer. Men jeg oppdaget det alt for sent og teppet var dessverre ikke merka. Det gnager meg fremdeles siden det var det aller første jeg strikka når jeg lærte meg det som gravid.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:04   #23
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Flere ganger, begge veier (altså, både at jeg har blitt ringt opp og at jeg har ringt andre)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:12   #24
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg har ringt en gang, men aldri blitt oppringt. Men så er jeg en dårlig merker også - og ungene mine mister også særdeles lite.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:17   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei, så sist jeg kjøpte klistrelapper bestilte jeg uten telefonnr. Men jeg har igjen noen fra tidligere med telefonnr som jeg bruker på veldig dyre ting.

Har ringt en gang, da det lå en vindjakke på en lekeplass.

Jeg har ikke tenkt på å merke ipad eller fotoapparat, det var sikkert lurt. Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi glemte en litt fin leiebil (...). De som hadde huset etter oss tok kontakt og sa de hadde funnet bilen.(...)

Aha! Merke bilen, det var genialt! Tilfelle man glemmer den et sted.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:25   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Vi ble oppringt av noen barn da Pie sin sparkesykkel ble stjålet for noen år siden. Den var havnet nede ved lokalbutikken. Veldig takknemlig Pie og mor, men barna som ringte var ikke der da vi hentet sparkesykkelen så vi fikk ikke takket skikkelig.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:35   #27
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ikke blitt ringt til, men fikk sms fra en mor på sfo. Datteren hadde tatt med min datters skiftetøy pose hjem ved feil og hun ville bare fortelle det og at de hang den tilbake dagen etterpå. Veldig hyggelig.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:38   #28
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei. Det vil si, vi har blitt oppringt fordi vi hadde mistet noe en gang (masse DS-spill), men det var av de som leide hytte på åremål etter oss.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 20:40   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, fra Ruter (vott), privatperson (stjålet sparkesykkel) og OSL (iPod). Den siste alene er nok til at jeg villig vekk står og klistrer.

Også har de løst noen disputter.
- Jeg tror det er vår sparkesykkel?
- Nei, den er vår, for vår er borte!
- Eh, det står klistrelapp med mitt nummer på - vi kan jo prøve å ringe det?
- Åh (skuffet). Men hvor er min da?

Tja, si det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:00   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, hvor er min?

Imponert over at Ruter ringte om vott. De må da ha nokså mye hittegods.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:00   #31
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vi glemte en litt fin leiebil til storebror da vi leide hus i Danmark for endel år siden. De som hadde huset etter oss tok kontakt og sa de hadde funnet bilen. Det er eneste gangen jeg har opplevd det.



-Tror kanskje leiebil kan bety mer enn en ting?

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:06   #32
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, lillesøsters drikkeflaske som hun hadde lagt fra seg på tur i skogen har jeg fått tilbake. Og selv har jeg sendt mange smser om gjenglemte plagg og hvor de befinner seg.

__________________
04 07

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:09   #33
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Fant en sparkesykkel inni en busk en gang, ringte og sa fra og de ble veldig glade siden den var stjålet og barna lei seg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:23   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei aldri blitt oppringt og ikke ringt selv heller.

Vi har ikke mistet annet enn en refleksvest (fått gratis av skolen) og et par sokker i løpet av åtte år som mamma. Men jeg leter alltid til tingene dukker opp, da.

Spent på hvordan den nye bhg er mht. klær. Den gamle bhg (og barna) hadde stålkontroll. Det var ingen som mistet noe der.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 27-08-13 kl 22:02.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:25   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.


-Tror kanskje leiebil kan bety mer enn en ting?

Jeg tipper det er iphonsk for lekebil.

Ja, jeg er også imponert over Ruter, og jeg tok jaggu trikken til byen for å hente den også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 21:27   #36
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg har blitt ringt oppp av en som fant en sekk. Firmaet hans sendte den til og med til oss.

Jeg har ringt om flere ting. Husker en mor som var veldig lettet da jeg fant den ene skoen som barnehagen hadde mistet. Vintersko er dyrt.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Imponert over at Ruter ringte om vott. De må da ha nokså mye hittegods.


Ruter ringte oss da vi glemte akebrettet. Da sa de at de var veldig glad hvis man merket, for da ringte de opp.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:04   #37
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, faktisk! I fjor sommer ringte en hyggelig dame og sa at hun sto med jakken til en av mine små i hånden, like ved den og den campingplassen. Navnet var ikke kjent for meg, så jeg spurte hvor denne plassen lå. Og den lå en del timers kjøretur unna! (Jakka ble borte på skolen...) Jeg visste ikke helt hva jeg skulle gjøre med saken, men endte med å spørre damen veldig pent om hun hadde noen mulighet til å ta den med seg og sende den til meg mot en liten kompensasjon. Det ville hun gjerne. Jeg tror jeg satte inn 100 kr ekstra til henne for bryderiet. Det var snakk om en høyt elsket polarn og Pyret vindfleecejakke.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:05   #38
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Tre ganger har vi blitt oppringt etter at noen har funnet gjenglemt tøy etter ungene. Veldig kjekt!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:11   #39
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg har fått sms om funnet regnbukse, veldig greit!

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:11   #40
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Aldri klær, men guttungen ramlet i en bekk en gang. Søkk våt til halsen og med telefon som ikke virket. En forbipasserende dame fant nummeret mitt på håven hans og han fikk ringt hjem.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no