Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.nr?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-13, 22:14   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg er blitt oppringt en gang. Guttungen mistet et DS-spill på toget. Noen unger ringte og hadde funnet det. Jeg trodde vi ble enige om at om de skulle sende spillet til oss, med deres adresse, og så skulle vi sende dem noe til gjengjeld.

Vel, vi fikk aldri spillet i retur, og Guttungen var faktisk mer skuffet over at de hadde ringt og sagt de skulle sende det, enn han var lei seg for at han hadde mistet spillet.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:21   #42
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jepp, da jeg la igjen 3 regnjakker på en kiosk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:27   #43
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

ikke klær, men Hassels sparkesykkel kom til rette ved at noen fant den i en grøft og ringte meg. Den hadde vært stjålet fra barnehagen en stund.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:28   #44
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, vi er blitt oppringt for et star wars lasersverd, en jakke og en mobil. Alt er eldstemann sitt.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:36   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg må også innrømme at lapper har forhindret langvarig stjeling fra min side. Det er ikke alltid jeg har full oversikt over hvor mange rosa regnbukser vi egentlig har.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 22:51   #46
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei, og jeg skulle så ønske at jeg fikk en sånn telefon for en måned siden. Eksmannen glemte av ytterjakkene til begge guttene når de var på tur. Jakkene var merket, men har ikke fått noen telefon.
Så hvis noen har funnet en POP jakke (denimutgave med gul glidelås i front) og en stjernemønstret Ticket jakke i Moldeområdet så tilhører de her.

Jeg har bare ringt opp en person for et gjenglemt bankkort i en parkeringautomat. Hun ble veldig lykkelig. Enda godt hun hadde et litt spesielt navn sånn at jeg bare fikk et alternativ å ringe.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 26-08-13 kl 23:13.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:00   #47
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, som andre har jeg fått barnet mitt tilbake på den måten.

Jeg har også ringt noen ganger.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:04   #48
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

.........
........
.........
.........


Aha! Merke bilen, det var genialt! Tilfelle man glemmer den et sted.

Bilen er ikke merket med klistrelapp, derimot har bilen registreringsnummer.
Jeg hadde vært på ferie i Danmark med en venninne og våre to barn og vi hadde tatt masse bilder. Filmene ble sendt inntil fremkalling(husk, jeg er en voksen dame!). Bildene vi fikk tilbake var ikke våre, og de ble sendt i retur etter en telefonsamtale, mens våre bilder var søkk borte. Plutselig en dag ringte det en mann og lurte på om jeg var eier av bil med nummer si og så. Og det var jeg jo. Han hadde fått den konvolutten med fremkalte bilder og hadde tatt bryet med å finne ut hvem som eide bilen som var med i det ene hjørnet på et av bildene.

Jeg merker alt, og er det noe som er blitt borte, kommer det stort sett tilbake, men sjelden via telefonen. Enten så dukker det opp i garderoben eller så står det på døren her.
Har jeg funnet noe som det står navn i ringer jeg eller leverer det tilbake når vi treffes.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:19   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei, aldri ringt. Men en gang kom vi hjem og fant en pose hengende på døren der det lå en selskinnstøffel (merket med både adresse og telefonnummer) som hadde blitt mistet på trikken samme morgen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:45   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, en rekke ganger faktisk. Og jeg har også ringt selv ved et par anledninger.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-13, 23:51   #51
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nope.

Men jeg er ikke flinkest til å merke klær heller, da. Det kan kanskje ha noe med det å gjøre.

Jeg har ringt flere ganger, men stort sett til folk jeg kjenner/vet hvem er. :bøgda:

Når vi gikk gjennom glemmekassene på skolen før sommerferien ringte vi rundt til de som hadde merket store ting som jakker, utebukser og sko (skulle vi ringt på alt mulig hadde vi holdt på enda tror jeg), og da var det en mor som sa "Ja, jeg tenkte meg den jakka lå i en av kassene, men den er jo merket, så da trengte jeg ikke sjekke selv". Da må jeg innrømme at det fristet å legge den i "feil" pose og sende den til Fretex. Jeg gjorde det ikke da. Alle vet jo hvem som sitter i FAU, så jeg hadde sikkert fått regning i posten.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 00:52   #52
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Vi har fått tilbake to mobiler takket være ærlige finnere.
De har begge ringt Mamma.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 06:28   #53
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Ja, en gang. Fikk sms av en gammel dame som fant "skinnjakken" til 3. klassingen. Han hadde mistet den på skoleveien. Det var veldig bra hun meldte, ellers tror jeg den hadde vært tapt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:00   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Hvorfor stilles spørsmålet / hva skal jeg lære av denne tråden?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:17   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Denne tråden var ikke ment å ha noen opplæringseffekt i noen som helst retning. (Er det forventet?) Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvor ofte noen virkelig hadde effekt av å ha ting merket med telefonnummer, siden det slo meg at det bare hadde skjedd en gang på 25 år at noen faktisk hadde ringt om hittegodset vårt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:23   #56
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Nei, og jeg skulle så ønske at jeg fikk en sånn telefon for en måned siden. Eksmannen glemte av ytterjakkene til begge guttene når de var på tur. Jakkene var merket, men har ikke fått noen telefon.
Så hvis noen har funnet en POP jakke (denimutgave med gul glidelås i front) og en stjernemønstret Ticket jakke i Moldeområdet så tilhører de her.

Jeg har bare ringt opp en person for et gjenglemt bankkort i en parkeringautomat. Hun ble veldig lykkelig. Enda godt hun hadde et litt spesielt navn sånn at jeg bare fikk et alternativ å ringe.

Vet du hvor han glemte dem? Bor i området og kan sjekke.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:23   #57
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Denne tråden var ikke ment å ha noen opplæringseffekt i noen som helst retning. (Er det forventet?)

Her inne forventer jeg alltid at noen vil prøve å lære meg noe.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:34   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Nei, men telefon-nummeret har blitt brukt til å ringe meg på vegne av datteren
Både fra SFO (som burde ha hatt nr), og div venner. Fordi hun vet at nr står på disse lappene, så har hun vist til de

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:41   #59
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Jeg har ikke blitt oppringt pga barnas klær, men pga lommeboken min et par ganger. (svime)

Jeg har selv ringt flere ganger om klær jeg har funnet ved fotballbanen.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 07:42   #60
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du noen gang blitt oppringt fordi noen har funnet barnas klær/utstyr med tlf.

Barna har foresten lært seg nr mitt ved å stadig se disse lappene på alt de eier og har.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no