Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ville du klagd?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-07, 18:53   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ville du klagd?

Jeg har klart å slite hull i en bukse jeg har hatt i to mnd. Kjøpte tre bukser til på denne tiden, men denne er altså skikkelig slitt blitt selv om den har blitt normalt brukt. Det er rett og slett et hull i rumpa på den.
Buksa kostet 800kr.

Ville du klagd? (Jeg vet hva mitt svar er, bare lurer på hva dere forventer av en bukse til 800kr).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 18:54   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Skulle det stått klaget?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 18:55   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du klagd?

Ja, jeg ville ha klaget.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 18:57   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg hadde klaget ja. Utvilsomt.

  Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:02   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

De kommer sikkert til å si at det skyldes unormal bruk. Vær beredt til å fortelle alt du ikke har gjort med den.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:04   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg hadde klaget ja.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:05   #7
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

De kommer sikkert til å si at det skyldes unormal bruk. Vær beredt til å fortelle alt du ikke har gjort med den.


Jada. Jeg er beredt. Har jobbet i butikk i ti år selv og pleier dra det frem om de slår seg vrange. Har behandlet en DEL reklamasjoner selv og går GJERNE til forbrukerrådet om det er nødvendig. Står jo ikke noe på buksa at den kun kan brukes til sitting feks. Jeg kan bli ganske usaklig om jeg må.
Buksa er slitt flere steder også, så kvaliteten må være elendig.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:25   #8
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skulle det stått klaget?

Det går like bra med både klagd, klaget og klaga.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:26   #9
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Puh.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:27   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du klagd?

Ja,en bukse er ment å vare mer enn to måneder!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 19:29   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

Ja, jeg hadde klaget. To måneder er for kort levetid for en bukse.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 20:28   #12
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du klagd?

hadde klagd uavhengig av pris, men ekstra irriterendes når det er en dyr bukse.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:47   #13
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

Om jeg ville klaget, ville vært på bakgrunn av om jeg hadde "bodd" i denne buksen i to mnd, da vil jo slitasjen være deretter, om jeg hadde vasket den riktig, om det er en bukse i en tynn jeanskvalitet som må behandles forsiktig.

Det forutsetter så klart at de i butikken har informert om dette på forhånd.

Men jeg ville nok mest sannsynslig klaget.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 14:55   #14
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du klagd?

En bukse bør absolutt har lenger levetid enn 2 mnd. Hadde mest sannsynlig klaget!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:25   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg ville ikke orket å klage. Jeg kjøpte en gang ei dyr regnbukse til datteren min, den så ut som den var klippet sunn etter 1 gangs bruk. Butikkdamen mente ungen hadde gjort det med saks. Jeg kom ingen vei. Etter det kjøper jeg heller billige klær.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:44   #16
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg ville absolutt ha klaget, ja. I det minste for etterpå å kunne si til meg selv at jeg hadde prøvd. Har faktisk gode erfaringer med sånt (hos Exit og Popin). Som Angelique skriver, kan du forvente at buksen holder i mere enn 2 måneder.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 15:57   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du klagd?

Mannen min klagde engang om ett par jeans han hadde kjøpt. Han fikk en ny uten noe videre spørsmål.
Han igjen måtte levere den nye tilbake. Og da fikk han en enda bedre bukse!

Det viste seg forresten at det var feilvarer dem hadde fått. Og de buksene ble tatt vekk.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 19:12   #18
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Om jeg ville klaget, ville vært på bakgrunn av om jeg hadde "bodd" i denne buksen i to mnd, da vil jo slitasjen være deretter, om jeg hadde vasket den riktig, om det er en bukse i en tynn jeanskvalitet som må behandles forsiktig.

Det forutsetter så klart at de i butikken har informert om dette på forhånd.

Men jeg ville nok mest sannsynslig klaget.

Jeg har brukt den to dager i uka tipper jeg. Har flere bukser som jeg bruker omtrent like mye, og ingen har hull etter to mnd. Det er heller ikke snakk om et sånn typisk hull der hvor bena gnisser, men i RUMPA. Den ble rett og slett så tynnslitt der......

Det er en tynn jeanskvalitet. Tror den er en del syntetisk fordi den er glattere enn feks Levis og Lee buksene mine.

Fikk ikke noe informasjon når jeg kjøpte den.

Har "bodd" i bukser før. Alle har holdt mer enn to mnd. De pleier leve ca et år når man "bor" i de.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 19:14   #19
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du klagd?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg ville ikke orket å klage. Jeg kjøpte en gang ei dyr regnbukse til datteren min, den så ut som den var klippet sunn etter 1 gangs bruk. Butikkdamen mente ungen hadde gjort det med saks. Jeg kom ingen vei. Etter det kjøper jeg heller billige klær.

Syntes ikke helt det kan sammenlignes. Du VET ikke hvordan disse hullene har oppstått med mindre du var der, og regnbukser er jo en kjent sak at fort får flenger. Derfor burde man kjøpe en sånn stiv sak som tåler mer..

Mener en jeans til en voksen person ikke skal være ubrukelig etter to mnd.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:02   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du klagd?

Jeg hadde klaga ja. Definitivt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no