Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Små gleder over unyttige ting

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-12, 22:14   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Små gleder over unyttige ting

Jeg fant en ting man "bare må ha" da vi var i New York nå i september, i kjøkkenavdelingen på Macy's. Bare se selv, så skjønner dere jo at dette er noe enhver burde ha.

Håper jeg fikk til å legge ved bildet nå da...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjøkkenglede.jpg (251,4 KB, 193 visninger)
__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 22:15   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Det er klart at man må ha en sånn dings! Jeg bruker den både til kakepops og muffins.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 22:20   #3
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Ohh...! Har du en??? Og bruker den og? NAIS! Det var det jeg visste det var et bra kjøp. Men muffins... Må du ikke ta røre veldig mange ganger da tro? Denne er ganske liten, og beregnet til akkurat å ta nok cookie-deig til en passende store cookie (liksom litt sånn melonkule-jern-størrelse). Men har jo sett at man får slike i sånn iskule-størrelse også. DET må jo være passende for muffins da...? Nå kjenner jeg at jeg har lyst på en sånn litt større også, enda jeg ikke har brukt den jeg har kjøpt enda.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-12, 22:49   #4
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

En sånn må man selvfølgelig ha.
Helt på linje med limpistol.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 09:38   #5
Karmosin
Fullverdig medlem
 
Karmosin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 59
Karmosin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Har selvfølgelig sånn og bruker den masse, altfor masse egentlig

Karmosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 11:52   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Alle må ha en slik, ja. Hvorfor kjøpte jeg ikke med meg det hjem fra USA, da?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:35   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Min er mer iskremstørrelse.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 12:58   #8
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

Oh, praktisk!
Dingser er så absolutt ikke bare for mannfolk som får ståpels når Clas Ohlsson-katalogen dukker opp i postkassa. Lurer på om den er å få kjøpt noe sted i nærheten.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-12, 13:08   #9
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Små gleder over unyttige ting

De selger på Cacas. Ikke Martha Stewart, men det er jo ikke så nøye.
http://www.cacas.no/Finn/Produkter/?...d=cookie+scoop

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no