Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spiser dere på Michelin-restauranter?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 07:59   #141
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg husker så godt første gang jeg smakte trøffel. Jeg var fremdeles uspiselig kresen og var på en 2-stjernes i fjellene over Cannes et sted med jobben. Plutselig skjønte jeg at det fantes objektiv god mat.

La Chevre d'Or?

Apropos trøffel, noe som ikke er min favoritt akkurat, men jeg var på en restaurant i Cannes tidligere i vår hvor jeg fikk en trøffelrisotto som var så god at jeg nesten fikk tårer i øynene. Ganske festlig sted, forøvrig, alle kvinnene rundt bordet fikk meny uten priser, for det var visst sånt vi ikke skulle bekymre de søte små hodene våre med. Men maten!

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:06   #142
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Greia for meg er at jeg synes maten varer. Ikke i munnen og magen, selvsagt, men i minnet.

(Jeg synes forøvrig at fyrverkeri er helt meningsløst, men jeg kan være villig til å forstå at ikke alle er enige med meg i det.)

For min del sitter ikke matminner så sterkt at et såpass stort innhogg i familiebudsjettet ville være verd det.
Det som sikkert også påvirker vurdering er hva 5000 utgjør for folk. Det er det stor forskjell på.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:08   #143
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

For min del sitter ikke matminner så sterkt at et såpass stort innhogg i familiebudsjettet ville være verd det.
Det som sikkert også påvirker vurdering er hva 5000 utgjør for folk. Det er det stor forskjell på.

Nå har jeg innsett at jeg er litt for gjerrig til å spise 5000 kroners middager og kose meg med det. Men jeg har spist på stjernerestauranter (og andre svært gode restauranter) til omtrent halve prisen, og det både nyter jeg og synes at budsjettene våre takler.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:19   #144
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nå har jeg innsett at jeg er litt for gjerrig til å spise 5000 kroners middager og kose meg med det. Men jeg har spist på stjernerestauranter (og andre svært gode restauranter) til omtrent halve prisen, og det både nyter jeg og synes at budsjettene våre takler.

Det er jo nettopp det. Opplevelsen blir ikke verd det når prisen relativt sett blir for voldsom for budsjettet.
Skulle vi betale 5000 for et måltid ville det som økonomisk innhogg tilsvart tall med enda ett siffer for en del andre.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:25   #145
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det er jo nettopp det. Opplevelsen blir ikke verd det når prisen relativt sett blir for voldsom for budsjettet.
Skulle vi betale 5000 for et måltid ville det som økonomisk innhogg tilsvart tall med enda ett siffer for en del andre.

ja, det er jo helt klart at 5000 kroner er mer penger for noen familiebudsjett enn andre.

Vi har en ganske stor budsjettpost når det kommer til restaurantmiddager, både for bare oss voksne og for familien samlet. Det er litt prioritering, men også at vi begge har greit betalte jobber. (Og så er vi over i "hva ligger i begrepet rik"-diskusjonen.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:35   #146
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Snakker vi for 1 eller 2 her? For vi har aldri vært i nærheten av 10 lapper for to personer for mat og drikke, altså. Og vi har vel bare passert 5 to ganger, på Onda Mezzaninen og på Maaemo.

Mellom 2000 og 5000 har vi oftest havnet. Og hatt mange gode opplevelser under det også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:37   #147
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

5000 for 2 personer er vel det som har vært nevnt i denne tråden. Alle priser jeg har nevnt er egentlig for 2 personer. Når jeg spiser så god mat, så vil jeg veldig gjerne ha med mannen min siden vi begge koser oss like mye med gode matopplevelser.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 08:43   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg tenkte også det, men når rine nevnte 1000 ble jeg i tvil - du får ikke mye for 500,- per person hvis du ikke bare drikker vann, og selv da, i dette segmentet. Det er helt riktig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:29   #149
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hele poenget med vinpakke er at du ikke skal drikke en hel flaske. Du får ett glass vin til hver av rettene med vin som passer til akkurat den maten.

Men til en 9-retter kan det fort bli litt i overkant.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:30   #150
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

For ikke å si de 21 vi fikk på Maaemo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:35   #151
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Maaemo har, eller hadde i hvert fall i Pontus Dahlströms velmaktsdager, helt legendariske vinmenyer, hvor maten er/var like mye tilpasset til vinen som vinen til maten. Og derfor er/var det synd og skam å ikke ta vinpakka der. (Jeg syntes det var litt slappere sist jeg var der, post-Pontus, men nå får de jo ny sjefssommelier fra Territoriet, og da tror jeg jammen jeg må grave opp penger nok til å gå dit enda en gang. )

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:39   #152
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

For ikke å si de 21 vi fikk på Maaemo.

Fikk dere 21 forskjellige viner?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:47   #153
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Jeg husker ikke.

Neida, de var ganske flinke til å finne små glass av ulike ting, vi fikk en fantastisk cider og noe hyllebærgreier også, og helt sikkert ikke ny vin til hver eneste lille reke. Men det var verdt det akkurat der.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:49   #154
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.120
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fikk dere 21 forskjellige viner?

De første 5-6 smårettene får man jo ikke drikke til (bare det champagneglasset man gjerne starter med), og så er det gjerne et par småting innimellom, de ordentlige rettene, og så petit fours til kaffen. Ut over det har det vært ny drikke til hver rett, ja. (Ikke alle er vin, de har gjerne en øl eller to, en sider, og nå sist dessuten en sake.) Men da er det jo ikke "fulle" glass, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 09:55   #155
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hele poenget med vinpakke er at du ikke skal drikke en hel flaske. Du får ett glass vin til hver av rettene med vin som passer til akkurat den maten.

Ja, det stemmer jo. Og jeg har hatt vinpakker noen ganger, sist gang var vel på julebordet der arbeidsgiver betalte maten og vi drikke. For en som ikke har så god peiling på vin, og ikke gidder å bruke tid på å spørre og studere vinkart, er vinpakke helt genialt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 10:05   #156
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hele poenget med vinpakke er at du ikke skal drikke en hel flaske. Du får ett glass vin til hver av rettene med vin som passer til akkurat den maten.

Men til sammen kan det jo bli mer enn en vinflaske, om man har mer enn 4-5 retter. På den i Barcelona ble jeg ganske full, og selv om jeg nøt rettene og vinen sammen der og da, har jeg sterkere minner av det vi fikk tidlig i måltidet, enn senere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 10:06   #157
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

På Palace er de temmelig rause og rølpete med vinen, faktisk. Sikkert derfor jeg liker meg der.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 10:12   #158
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Det beste stedet å bli full er Pjoltergeist. Slår aldri feil.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 10:21   #159
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.821
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

På Palace er de temmelig rause og rølpete med vinen, faktisk. Sikkert derfor jeg liker meg der.

Ja, der kan det lett skli ut.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 10:26   #160
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det beste stedet å bli full er Pjoltergeist. Slår aldri feil.


Jeg ble IKKE full der.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no