Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem pynter du deg for?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 13:34   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem pynter du deg for?

Kom over en morsom artikkel der det viser seg at engelske gutter hater mange av de tingene som er i motebildet i år.

http://www.kjendis.no/2011/04/15/kje...likk/16203595/

Tenker du på at andre skal syns du er fin og sexy når du kler deg? Jeg vet jo at mange her inne er opptatt av klær og stil, men er det bare for deres egen del at dere legger ned innsats i dette?

Jeg skjønner i grunnen at mye av det som nevnes i artikkelen ikke oppfattes som særlig sexy. Men jeg syns mye av det er kult og fint likevel, og bryr meg egentlig ikke om å være så veldig sexy. Samtidig er det ingenting som er så smigrende som komplimenter om at man er fin.

Hva tenker dere?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:35   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Kjærestens beundrerinner, mainly.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:36   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.916
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg tenker på hva jeg har på meg fordi jeg selv vil føle meg fin. Sexy er ikke en look jeg er ute etter å oppnå, men det er selvsagt hyggelig med komplimenter.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:36   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.524
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg kler meg først og fremst for meg selv. Jeg velger klær som i mine øyne er vakre, og som jeg syns at jeg kler. Jeg syns allikevel det er hyggelig med komplimenter, og hadde blitt lei meg om noen sa direkte til meg at det jeg hadde på var stygt. Det hender at mannen ikke syns alt jeg har på er like fint, noen ganger hører jeg på ham, andre ganger ikke. Han har veldig god estetisk sans.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:37   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.543
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Etter å ha lest artikkelen kan jeg konkludere med at jeg er en mann.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:37   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.144
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Meg selv.
Deretter for andre kvinner og til slutt for menn.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:40   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.355
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kjærestens beundrerinner, mainly.

Neida. Eller jo, definitivt, i de settingene hvor jeg på ingen måte er komfortabel, men det skal pokkern ikke synes! / Men da er det mer å kle meg ut, ikke å kle meg.

Ellers er det stort sett meg selv, egentlig. Selv om jeg nok ofte har i tankene hva han mener om forskjellige ting. (Jeg har for eksempel mye oftere håret løst nå enn før, og sminker meg mindre. Hm. Kanskje det bare er tidspresset som påvirker meg. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:43   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.947
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Meg selv.
Deretter for andre kvinner og til slutt for menn.

Jeg kjenner meg igjen i denne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:45   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.952
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

For det meste for meg selv. Når jeg kler meg i kjoler er det ofte for mannen. Jeg vet at han liker det godt og har ventet i mange år på at jeg skulle kle meg i kjole. Når liker jeg det god, og mannne liker det.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 13:50   #10
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.767
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg pynter meg for vertskap og gjester ifm større anledniner som f.eks. dåp, konfirmasjon, runde dager m.m. Og pynter meg bittelitt på julaften og 17. mai. Jeg kan ikke fordra hele pyntinga, men gjør det for å vise respekt og for ikke å ødelegge opplevelsen av høytid og fest for de jeg er sammen med.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:01   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.921
Blogginnlegg: 349
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Nå er jeg en skikkelig gamlis, men jeg kler meg for meg selv og for folk jeg omgås. Jeg er ofte mest nøye med antrekket når jeg skal på jentefest. Men det er fordi jeg vet jeg kommer til å treffe andre som er opptatt av klær og sånn.
Og siden jeg er gæmlis, bryr jeg meg pokker om noen menn synes at jeg ikke er sexy nok. Oppgaven min er ikke å svinse forbi enhver mann og se sexy ut. :militant feminist:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 15-04-11 kl 14:58.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:15   #12
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

....


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:04.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:57   #13
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg er nok en engelsk mann.
Jeg pynter meg aller mest for meg selv.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:00   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.380
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg liker å tro at jeg pynter meg for meg selv, slik at jeg skal bli i bedre humør og sånn, men samtidig pynter jeg meg jo sjelden hvis jeg er alene hjemme.
Hva mener dere forresten med at man pynter seg for andre kvinner? Jeg tror ikke jeg skiller mellom menn og kvinner når jeg pynter meg for å gå ut blant folk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:02   #15
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg tenker at man pynter seg for andre kvinner fordi menn flest ikke er så veldig opptatt av damemoter. Mulig jeg fordomsfull, men jeg vil påstå at kvinner oftere vet å sette pris på et kult antrekk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:07   #16
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Kan signere 007.
Det er ikke til å komme unna at de kveldene jeg brukes mest flid på å kle meg er de kveldene jeg skal ut med andre kvinner.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:17   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kler meg først og fremst for meg selv. Jeg velger klær som i mine øyne er vakre, og som jeg syns at jeg kler. Jeg syns allikevel det er hyggelig med komplimenter, og hadde blitt lei meg om noen sa direkte til meg at det jeg hadde på var stygt. Det hender at mannen ikke syns alt jeg har på er like fint, noen ganger hører jeg på ham, andre ganger ikke. Han har veldig god estetisk sans.

Jepp.

Ja, altså, "signerer", eller hva man nå får lov av Mauser å si.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:24   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.716
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Meg selv.
Deretter for andre kvinner og til slutt for menn.

Jeg også.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 15:47   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kler meg først og fremst for meg selv. Jeg velger klær som i mine øyne er vakre, og som jeg syns at jeg kler. Jeg syns allikevel det er hyggelig med komplimenter, og hadde blitt lei meg om noen sa direkte til meg at det jeg hadde på var stygt. Det hender at mannen ikke syns alt jeg har på er like fint, noen ganger hører jeg på ham, andre ganger ikke. Han har veldig god estetisk sans.

Jeg hadde tenkt til å skrive akkurat det samme som Tallulah. Kler meg for meg selv, også gjør det ikke noe at mannen også liker det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:14   #20
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.983
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg bør definitivt begynne å pynte meg.
Men jeg kler meg for å føe meg komfortabel og i forhold til hva jeg skal, så hvis det er andre involvert i det jeg skal tenker jeg litt mer gjennom hva jeg har på meg.
Men man kan ofte treffe meg ved postkassa med raggsokker i tøflene, håret i totalt kaos eller halvtemmet av en strikk, og jeg tror ingen har dødd av sjokk enda.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no