Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-09, 10:43   #61
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Ja vi har trampoline, barna og jeg synes det er gøy, vi har selvfølgelig nett og de hopper kun 2 av gangen.
Jeg har ikke veldig store bekymringer for skader ENDA, da de kun hopper opp og ned i hver sin ende, men det er jo endel alvorlige skader på trampoliner, men om vi tar bort trampolinen vår, tror jeg nok at barna får en plass å hoppe uansett, så jeg tror nok jeg heller vil at de skal hoppe her så jeg kan holde øye med dem.
Når det kommer til støy så må jeg bare le, hva er det som er så ille med barnelatter?
Eller er det knirking? Da er det vel bare å smøre litt eller?

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:49   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Høh? Jeg kom da vel ikke med antydninger om hjernedød? I det hele tatt var det innlegget rimelig nøytralt og rundt i kantene for å være meg.

Jeg oppfattet deg ikke som særlig rund i kantene eller nøytral. Ja, så vet du det. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:52   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi har ikke trampoline, for vi har ikke plass til en.

Er vi på besøk hos venner som har trampoline, får Storebror lov å bruke den, dersom trampolina har sikkerhetsnett. Han får fin motorisk trening av å hoppe på trampolina - både spenst og ballanse, noe gutten har stort behov for.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:53   #64
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Støy? Hva mener dere? Og hvor stor er egentlig faren for skader om man passer på litt og har godt nett rundt trampolinen?

Jeg ser noen har allerede har nevnt nakke- ben- og ryggskader. Hvis to hopper sammen og den ene lander rett etter den andre, blir det som å lande på bakken.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mye vakker "det gikk bra med meg"-argumentasjon her.



Vi har flere grunner til at vi ikke vil ha trampoline:

  • vi vil ikke bruke så mye av hagen på den
  • vi ønsker ikke å ha ansvaret for alle barna i nabolaget når vi er hjemme, og leke hoppepoliti
  • vi ønsker ikke å ha ansvaret for alle barna i nabolaget når vi ikke er hjemme
  • vi bor såpass tett at jeg ikke vil plage naboene med støyen det vil medføre med skrikingen og skrålingen
Det med skader er også et minus, men altså ikke hovedårsaken til at vi ikke har. De får lov til å hoppe på trampoline, men de får bare hoppe der det er nett og jeg foretrekker at de hopper én og én - dessverre får de lov til å hoppe tre av gangen av dem som har trampoline. Da er risikoen for skader høy.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:54   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg skjønner forøvrig veldig godt Maimors argument om å ha trampolinen i egen hage, der hun kan ha kontroll, fremfor å la ungene hoppe hos gale naboer uten risikoforståelse.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:56   #66
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Er det så mye støy med trampoliner? Naboen har fått seg en nå, men jeg har ikke registrert noen form for støy? Hva slags støy? Boing-boing? Eller ungeskråling? (Naboen har eldre unger - de er kanskje mer behersket enn yngre unger?)

Hos oss (eller rettere sagt naboen) er det bråk fra ungene ja. Storebror og gutta som kriger, lillesøster (6 år) som VRÆLER etc.
De er generelt veldig høylytte da, men trampolina sin plassering gjør at det er ekstremt plagsomt. Vi kan godt få ødelagt middagen vår ute ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:56   #67
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Ja, vi har trampoline. Jeg støtter ikke opp under "det gikk bra med meg"-argumentasjon, men jeg kan ærlig talt ikke se hvor mye skader som kan oppstå med høyt sikkerhetsnett, en og en om gangen, saltoforbud etc. Jeg tar ikke ansvar for nabobarn. Det er heller aldri nabobarn her når vi ikke bruker den, det har jeg faktisk aldri opplevd.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:56   #68
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Ja, vi har, nettopp pga det flere sier her, at de har kontrollen selv. Her har vi regler om å ikke hoppe mer enn to samtidig og vi har heller ikke hatt skader. Vi har selvfølgelig nett og har den rett utenfor vinduet, ungene hopper ikke uten tilsyn. Og nabounger, ja dem må foreldrene passe på selv. Er de på avtalt besøk her gjør vi det såklart men hvis de bare går for å hoppe uten å ha gitt oss beskjed og uten leke med våre barn ser jeg det ikke som min oppgave å se etter dem så "nøye" om dere skjønner, selv om jeg har et øye der ute likevel.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:57   #69
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

(Naboen har eldre unger - de er kanskje mer behersket enn yngre unger?)

Hva er eldre? Våre er 10 og 6.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:58   #70
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, vi har trampoline. Jeg støtter ikke opp under "det gikk bra med meg"-argumentasjon, men jeg kan ærlig talt ikke se hvor mye skader som kan oppstå med høyt sikkerhetsnett, en og en om gangen, saltoforbud etc.

Hvis alle overholder dette, har du jo kommet langt. Men vet du egentlig det? Og dersom noen tyvlåner den skader seg mens du er på jobb, så står vel du fremdeles juridisk ansvarlig - eller?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:58   #71
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

...og støyen plager oss ikke....

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:58   #72
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg oppfattet deg ikke som særlig rund i kantene eller nøytral. Ja, så vet du det. Knis.

Har lest innlegget en gang til. Siste avsnitt var iallfall nøytralt. Antydet heller ikke at folk som lot barna hoppe på trampoline var hjernedøde. Det ville jo være å skyte seg selv kraftig i leggen, siden jeg avsluttet med å si at mine egne barn får hoppe.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 10:59   #73
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Nei, har ikke plass. Men skulle gjerne hatt for å ha kontroll på en trampoline selv og fordi det gir god motorisk trening.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:00   #74
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

For eksempel kunne det vært greit om jeg kunne sørge for at de hoppet forsvarlig istedenfor på naboens trampoline - den er uten sikkerhetsnett og står kilt inn mellom husveggen og en bakke hvor det er 3-4 meter omtrent rett ned mot asfaltert vei.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:03   #75
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvis alle overholder dette, har du jo kommet langt. Men vet du egentlig det? Og dersom noen tyvlåner den skader seg mens du er på jobb, så står vel du fremdeles juridisk ansvarlig - eller?

Njei, jeg har ikke sjekket de juridiske reglene. Men for å "synse" litt, så synes jeg ærlig talt ikke det er mitt ansvar hvis noen "bryter seg inn" i hagen vår og skader seg når vi ikke er hjemme.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:05   #76
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Det med at andre kan komme å hoppe når vi ikke er der tenkte jeg en del på før vi fikk den.
Men, vår trampoline står veldig skjult og er umulig å se utenfor vår hage. I tillegg så er det så mange trampoliner i området at behovet for å komme å hoppe her er ikke der. Jeg talte 10 stk trampoliner på tur gjennom nabolaget her en kveld.

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:13   #77
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Njei, jeg har ikke sjekket de juridiske reglene. Men for å "synse" litt, så synes jeg ærlig talt ikke det er mitt ansvar hvis noen "bryter seg inn" i hagen vår og skader seg når vi ikke er hjemme.

Ser ut som om det ikke er helt klarhet i dette.

Kan man bli holdt ansvarlig om nabobarna leker på trampolinen i deres hage når dere ikke er hjemme, eller uten at man vet om det, og skader seg?
- Jeg vil ikke tro det, hvis den er forsvarlig og riktig montert. Man kan ikke forhindre at folk tar seg inn i hagen når du ikke er hjemme og begynner å hoppe. Men det kommer nok litt an på om det for eksempel er gjerde rundt hagen, sier han.
Gunnar Wold i DSB mener trampolineeieres ansvar strekker seg lengre enn som så.
- Hvis du lar trampolinen stå fritt i hagen mens du er på ferie, kan du bli holdt ansvarlig, selv om den er forsvarlig satt opp og står på et mykt underlag. Vi har ikke noe rettspraksis på dette, men jeg forestiller meg at du må gjøre trampolinen mer utilgjengelig enn bare å ha et gjerde rundt hagen. Et badebasseng, for eksempel, må dekkes til og gjøres helt utilgjengelig, sier Wold.

http://www.aftenposten.no/bolig/article1302434.ece

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:22   #78
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Vi låser nettet med hengelåst når vi er bortreist og tar av duken når vi er på ferie.
Her har forøvrig alle naboene trampoline, så vi har aldri opplevd at noen har hoppet når vi ikke har vært hjemme. (Nei, jeg vet ikke, men jeg tror naboene ville ha fortalt det om de så noen.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:25   #79
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Noen argumenterer hvor flott trampolinen er for motorikken og balansen. Joda jeg ser det. Men hvordan klarte vi oss før trampolinen kom? Jeg tviler på at vår motorikk og balanse var så ille. Snarere tvert om.
Her vi bor er det flotte lekeplasser og skogen/naturen rett ved som forøvrig må være verdens beste lekeplass.
Det virker som om vi skaffer oss mere og mere utstyr for at ungene skal aktiviseres. Hva med fantasien og å finne på noe selv?

Jeg har i grunnen ikke noe i mot trampolinen men selv vill jeg ikke ha den i min hage. Det er for liten plass og en viktig grunn er ansvaret for andres barn. Da tenker jeg ikke juridisk.
Og ja jeg har selv sett ulike skader da jeg jobbet på legevakten. Dog var dette for noen år siden hvor trampolinen var et svært så nytt fenomen.

Vi har 3 naboer her i feltet hvorav to ikke har nett. Jeg har hjertet i halsen når jeg ser ungen hoppe med steinheller rett under hos den ene. Ser aldri noen voksne passe på..
Da jeg spurte en mamma om hennes jente fikk hoppe der så sa hun: Jeg liker det ikke men jeg har sagt til henne at hun må hoppe forsiktig Jenta er 7 år og neppe i stand til å bedømme og å ta ansvar selv.

Den ene naboen som forøvrig har netting vurderer å kvitte seg med sin nettopp pga mas fra nabounger som hele tiden kommer og spør om å få hoppe også men deres egne barn er borte..

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:25   #80
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du trampoline, evt. hvorfor/hvorfor ikke?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Barn skal i alle fall ikke høres. Det skulle tatt seg ut.

Jeg lurer på om noen kan lese mellom linjene her at jeg synes at det er greit at barn er ut og hopper til klokka 23 på trampolinen. Ja, noen tolker meg visst slik. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
trampoline


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no