Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rominndeling: Bad og vaskerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-17, 09:46   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Rominndeling: Bad og vaskerom

Jeg trenger tenkehjelp. I kjelleren har jeg et vaskerom som er altfor trangt, et toalett et bad. Dette skal pusses opp.

Jeg hadde egentlig tenkt til å ha ett stort rom som var kombinert bad og vaskerom, men siden jeg er litt sjuskete av meg er jeg usikker på om det er en god ide. Det blir jo så mye støv av klesvask. Så nå lurer jeg på om det er lurere å ha de oppdelt, men bytte om på rommene - så det trange vaskerommet blir bad og toalett, og badet blir vaskerom. Men badet blir i såfall veldig lite. Er 1.20 x 2.50 stort nok til å lage bad? Det er ikke hovedbadet, men det blir "mitt" bad. Og litt mannen sitt. Ungene kan bruke det andre badet, samme med gjester.

Jeg trenger plass til dusj, vask, toalett og gjerne litt oppbevaring. Kan det gjøres på en fornuftig måte? Eller er det lurere å slå sammen alle rommene? Jeg vil beholde veggen der den går i dag, og forlenge den gjennom der det er toalett hvis jeg ikke slår sammen rommene, siden hovedvannkranen er inni veggen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bad.JPG (20,6 KB, 157 visninger)
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no