Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bok til bror i 40-årene

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-18, 00:24   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bok til bror i 40-årene

Har bl.a kjøpt en bok til min bror til jul, Tante Ulrikkes Vei. Han bor i Oslo, vestkanten, og jeg tenkte at denne er et must (ikke lest den selv, venteliste på biblioteket).

Vel, i kveld så jeg på facebook at han virkelig anbefaler boken! Så i morgen må jeg ut og bytte den. Tips til hva jeg kan bytte den i?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 00:59   #2
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.211
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Per Pettersen, Menn i min situasjon.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 01:11   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Stefan Hertmans, Krig og terpentin.

Passer bra siden det er 100-årsjubileum for slutten av 1. verdenskrig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 05:31   #4
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Jomsviking, Bull-Hansen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-18, 11:53   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Leser han krim? Kastanjemannen er ny og veldig populær. De på Ark her sammenlikner den med bøker av Kepler.

Ellers er Mytting veldig i skuddet. Men er usikker på om den appellerer til menn?

Hyttebok fra helvetet av Kalvø er og en veldig morsom og underholdende bok. Den har jeg kjøpt til min altlesende bror til jul.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 00:09   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Den siste til Simon Stranger, skal være veldig bra. Har kjøpt den gulfargen min.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 00:31   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Glemte helt denne tråden.Det ble boken om Michelle Obama, med byttelapp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 00:32   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Ville også tenkt på hytteboka, Are Kalvø er morsom.

Ellers kan jo Søsken til evig tid være passende.
https://www.norli.no/boker/fakta/sis...n-til-evig-tid

EDIT: Michelle er også bra!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 00:38   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Valget stod mellom Are og Michelle.

Han er advokat, leser neppe mye for å slappe av, men tenker litt samfunnsfag er fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-18, 00:50   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.489
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bok til bror i 40-årene

Eg har fått anbefalt Dette livet eller det neste av Demian Vitanza, som har blittsamablikna med Tante Ulrikkes vei. Eg har ikkje lese ho endå, men anbefalinga kjem frå ei truverdig kjelde.


Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Den siste til Simon Stranger, skal være veldig bra. Har kjøpt den gulfargen min.

Ja! Den er skikkelig god. (I alle fall første halvdel). Han skriv så godt og eg er så glad for «gjennombruddet».

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no