Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye FrontierVille-tråden 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-10, 18:26   #61
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Ja, da maser jeg om vanning igjen! Bomull, 30 stk.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:47   #62
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Kommer ikke inn desverre Tove...

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 18:48   #63
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, da maser jeg om vanning igjen! Bomull, 30 stk.

Har vannet

Men himmel så tregt det går nå å trykke på ting som folk har lagt ut og ønsker seg

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:03   #64
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Har vannet

Men himmel så tregt det går nå å trykke på ting som folk har lagt ut og ønsker seg

Ja, har også merket det i dag, og får ofte feilmeldinger.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-10, 20:40   #65
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg blir pælma ut hele tiden. Og så henger det seg, og hakker.
Nå kommer jeg ikke inn.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 09:29   #66
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg blir pælma ut hele tiden. Og så henger det seg, og hakker.
Nå kommer jeg ikke inn.

Samme problem her, har vært sånn i ukesvis.
Men jeg fikk et tips om å ikke ha for mange dyr. Det hjalp i massevis, selv om oppdraget med å selge 2500 da kommer til å ta en evighet.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 18:20   #67
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Samme problem her, har vært sånn i ukesvis.
Men jeg fikk et tips om å ikke ha for mange dyr. Det hjalp i massevis, selv om oppdraget med å selge 2500 da kommer til å ta en evighet.

2500? Jeg er på 500...

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 20:41   #68
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

2500? Jeg er på 500...

Jeg vet. Var så lykkelig da jeg greide å selge 500 men gleden varte ikke lenge gitt, for da poppet 2500 dyr opp.
Jeg hater lange oppdrag. :utålmodig:

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:29   #69
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Når kommer det oppdraget? Jeg synes jeg har nok av oppdrag for tiden.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 21:45   #70
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Når kommer det oppdraget? Jeg synes jeg har nok av oppdrag for tiden.

Det er ikke et oppdrag, men en av "Badges'ene" i Jackalope Lodge

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-10, 23:26   #71
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Oki.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:07   #72
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Hvor i svarten får jeg cloths til å lage klær av fra? :husker ikke :

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:09   #73
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

De samler du vel, når du besøker andre, og noen ganger i Mysterigift, og noen ganger kan man hente det når noen legger ut etter å ha høstet hos andre.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:09   #74
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Hvor i svarten får jeg cloths til å lage klær av fra? :husker ikke :

Du får når du besøker naboer i alle fall. Er du i manko?
Jeg har en hel haug lagret hos gubben min.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:12   #75
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Du får når du besøker naboer i alle fall. Er du i manko?
Jeg har en hel haug lagret hos gubben min.


Yes! Får besøke flere da. Men tar gjerne imot en liten gave altså.

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:29   #76
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Er det ingen som vanner bomull? Har vært hos mange naboer og vannet bomull siden jeg trenger det selv, men alle som kommer til meg vanner peanøtter enda jeg har satt opp Tend here-skilt.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 23:31   #77
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Er det ingen som vanner bomull? Har vært hos mange naboer og vannet bomull siden jeg trenger det selv, men alle som kommer til meg vanner peanøtter enda jeg har satt opp Tend here-skilt.

Skal stikke innom deg!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 11:55   #78
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Skal stikke innom. jeg så ikek skiltet når jeg var hos deg i går. Sorry!

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:17   #79
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Jeg jakter på Headless Horseman nr 5 hos naboene mine, og ikke søren om han dukker opp. Har vært hos alle maaaaange ganger (uten å gjøre noe, for jeg må jo spare de 5 "energiene" til jeg evt. finner fyren), men nei.

Noen tips?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 22:21   #80
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye FrontierVille-tråden 2

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg jakter på Headless Horseman nr 5 hos naboene mine, og ikke søren om han dukker opp. Har vært hos alle maaaaange ganger (uten å gjøre noe, for jeg må jo spare de 5 "energiene" til jeg evt. finner fyren), men nei.

Noen tips?

Når jeg jaktet på han dukket han opp veldig fort. Jeg gikk bom hos to naboer.
Har du bare 5 energi. Er det alt du har?
Jeg har haugevis, kan godt sende deg jeg altså.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no