Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er «uekte» på deg?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 15:07   #221
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Hehe, ser ganske tydelig at personen går inn for å få rynke mellom brynene på første bilde, og går inn for å ikke ha det på det siste. Ser ikke veldig ekte ut.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:10   #222
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan noen vise meg et bilde av en sinnarynke?

Her har vi et talende før- og etter-bilde. "Super tilbud sinnarynke kr 1900". Unnskyld, men: Dette må være noe av det dummeste jeg har sett. På det første bildet har hun "rynker" i panna fordi hun hever øyenbryna og ser forbauset ut, slik jeg ser det. Hun ser da ikke sint ut på en flekk. (På den annen side er øyenbryna like høye på bildet til høyre. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:13   #223
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

(Og bare så dere ikke tror jeg bløffer - det er dette de markedsfører som sinnarynke.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:13   #224
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Begrep som "sinnarynke" og reklame for å bli kvitt den flytter jo grenser. Jeg har ikke vært klar over uttrykket før det dukket opp her på fp og reklame. Selvsagt påvirker det, når det dukker opp reklame for sånt på vanlige kjøpesentre sier det noe om at det er vanlig å gjøre. På lik linje med hårfarging og hårfjerning som man også kan lure på hvorfor man skal trenge. Hva som er innafor for å være en normalt velstelt 50-åring. Hvor går grensa mellom å ta vare på seg selv/være velstelt og å fikse på utseendet? Det henger svære sånne reklameskilt midt i glaninga i byen her.

Jeg merker at jeg påvirkes av argumentasjon av typen "men på meg synes det jo så godt", altså at man argumenterer for at det er forståelig at man velger inngrep/behandling dersom man synes man befinner seg over en grense. Sånne grenser er smittsomme. Derfor er det viktig å tenke på hva man gjør, men også hva man sier med tanke på samfunnsutviklingen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:13   #225
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

(Og bare så dere ikke tror jeg bløffer - det er dette de markedsfører som sinnarynke.)

Herlighet, Kråketær??? er det et begrep?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:15   #226
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Ikke det beste eksemplet der, nei. Jeg synes ikke hun ser sinna ut, men det ser ut som om hun myser og da får de fleste normale litt rynker i midten. Det er en del av mimikken. Jeg synes faktisk at det ser unormalt ut å ha helt flat panne når andre myser mot sola eller noe sånt.

Folk har ulik mimikk, og får dermed rynker på ulik måte. Jeg legger faktisk ofte merke til at folk har unormal mimikk, i panna og rundt øynene, mens de f.eks smiler med munnen. Det kan faktisk se ganske falskt ut. Og det synes jeg nesten blir vel så rart ut, enn noen som skulle få denne såkalte "sinnarynka", som jeg nok heller vil kalle en "myse mot sola-rynke". Eller smilerynker rundt øynene som ikke kommer når en smiler med munnen.

Så hva er verst egentlig? Å se litt småsint ut når en myser, eller å se falsk ut når en smiler?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:17   #227
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.375
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Ganske påfallende bilde det der.
Ser dere hvordan mimikken nederst i ansiktet er lagt til som forsterkning?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hehe, ser ganske tydelig at personen går inn for å få rynke mellom brynene på første bilde, og går inn for å ikke ha det på det siste. Ser ikke veldig ekte ut.

Ja, det var derfor jeg skrev at det ikke var et optimalt bilde for det fant jeg ikke i farten. Men, det finnes folk som har slike rynker i et ellers rynkefritt ansikt, også uten mimikk eller at man prøver å rynke pannen og at andre oppfatter det som om personen er irritert/sint/sur.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:18   #228
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan noen vise meg et bilde av en sinnarynke? Jeg har aldri sett en. Ikke på meg selv (jeg har rynker, bevares, men ingen av dem er spesielt sinna) og heller ikke lagt merke til noe spesielt aggresivt i fjeset til de jeg kjenner som tar botox pga. av dette. Jeg prøver ikke ikke å være "smart ass" her, men jeg har til dags dato ikke sett ett menneske der rynkene ikke har passet inn i ansiktet.

Det tror heller aldri jeg at jeg har sett. Jeg har sett andre ting som jeg har tenkt har vært skjemmende for utseendet til en person, men ikke rynker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:22   #229
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg har sett mennesker hvor rynkene ikke passer inn i ansiktet, men det har vært folk som helt tydelig bruker butox, men som selvsagt ikke klarer å butoxere hele ansiktet. Og når man da ikke klarer å ta alle, så blir de som da kommer fram faktisk veldig unaturlige, og det passer ikke inn.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:26   #230
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det var derfor jeg skrev at det ikke var et optimalt bilde for det fant jeg ikke i farten. Men, det finnes folk som har slike rynker i et ellers rynkefritt ansikt, også uten mimikk eller at man prøver å rynke pannen og at andre oppfatter det som om personen er irritert/sint/sur.

Ja, det finnes ganske mange egentlig, og for noen blir det et problem, mens andre lever veldig godt med det, og bare ler av kommentarene eller misforståelsene. På samme måte som folk med rund mage, som opplever at folk tror de er gravide når de ikke er det. Noen synes det er leit, andre bare ler, og har masse selvironi på det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:26   #231
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Dette er hva jeg mener med sinnarynke.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:28   #232
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg har tatt botox, og er veldig, veldig fornøyd. Øyenbryn har hevet seg litt samtidig, så nå ser jeg freshere, mer våken ut og litt penere. Angrer ikke. Var også veldig bevisst på å ikke ta for mye, slik at mimikk ellers er som normalt.

Det er første gangen jeg prøver botox, og kommer absolutt til å gjøre det igjen.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:30   #233
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, det var derfor jeg skrev at det ikke var et optimalt bilde for det fant jeg ikke i farten. Men, det finnes folk som har slike rynker i et ellers rynkefritt ansikt, også uten mimikk eller at man prøver å rynke pannen og at andre oppfatter det som om personen er irritert/sint/sur.

Ja det finnes, men oppfatning handler mye om tolkning. Om spekteret er stort og det å ha rynke er normalt så vil man i fortolkningsprosessen ta høyde for akkurat det.

Noen mennesker ser mer triste ut enn andre, noen mer overrasket ut, noen søvnige Osv. Det er supert at det er sånn og med stor toleranse for uttrykk og mangfold blir også tolkningsspekter større.

Noen ser naturlig veldig snille ut. Det er heller ikke alltid en fordel. Da kan det være fint å bli møtt av mennesker så evner å se forbi dette.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 15:59   #234
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, jeg hånler gjerne når jeg synes det passer seg.

Jeg også. Og det passer seg når folk insisterer på at botox først og fremst har med migrene å gjøre.

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Dette er hva jeg mener med sinnarynke.

Ok, men en slik en har vel de fleste over 40. Jeg har en liten når jeg ikke prøver å se sint ut, og en større når jeg "morsker" meg. Har virkelig aldri tenkt at det skulle være stygt på noen måte, og har heller ikke opplevd at folk har trodd at jeg er sint når jeg ikke er det.

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har tatt botox, og er veldig, veldig fornøyd. Øyenbryn har hevet seg litt samtidig, så nå ser jeg freshere, mer våken ut og litt penere. Angrer ikke. Var også veldig bevisst på å ikke ta for mye, slik at mimikk ellers er som normalt.

Det er første gangen jeg prøver botox, og kommer absolutt til å gjøre det igjen.

Du sier det iallfall som det er. Men jeg lurer på en ting; Har du fortalt barna dine at du tar botox? Aner ikke om du har tenåringsjenter eller ikke, men tenker du at det er uproblematisk i den forbindelse?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:09   #235
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg også. Og det passer seg når folk insisterer på at botox først og fremst har med migrene å gjøre.



Ok, men en slik en har vel de fleste over 40. Jeg har en liten når jeg ikke prøver å se sint ut, og en større når jeg "morsker" meg. Har virkelig aldri tenkt at det skulle være stygt på noen måte, og har heller ikke opplevd at folk har trodd at jeg er sint når jeg ikke er det.



Du sier det iallfall som det er. Men jeg lurer på en ting; Har du fortalt barna dine at du tar botox? Aner ikke om du har tenåringsjenter eller ikke, men tenker du at det er uproblematisk i den forbindelse?

Har to sønner, men har ikke sagt det til dem. Sier ikke ifra til dem når jeg legger på ny negler, farger håret eller gjør andre ting heller.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:12   #236
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Noen her er utrolig opptatte av at alle later som de har migrene i forbindelse med botox, men saken er at botox ofte settes helt andre plasser en i rynkene. Om jeg har botox i bakhodet så skal jeg love at det ikke påvirker sinnarynken. I tillegg settes gjerne denne botoxen av nevrolog, kontra sykepleier på salong. Så har du en venninne som sier hun drar på sykehuset for å få satt botox mot migrene kan du faktisk gå ut fra at hun snakker sant.

Jeg håper jeg ikke har venner som sitter å vurderer om min migrene er nok snakket om til at jeg skal få lov til å ta botox. Forhåpentligvis er det bare her inne folk er så urimelige.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:16   #237
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Har to sønner, men har ikke sagt det til dem. Sier ikke ifra til dem når jeg legger på ny negler, farger håret eller gjør andre ting heller.

Om du hadde hatt en tenåringsjente som hadde spurt, da?
(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:18   #238
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Om du hadde hatt en tenåringsjente som hadde spurt, da?
(Alle vet jo at gutter ikke får med seg om man har farget håret blått, gått opp/ned 40 kg på en uke og tatovert en slange midt i panna....)

Vet ikke. Det spørsmålet har jeg ikke hatt grunn til å ta stilling til.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:46   #239
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vet ikke. Det spørsmålet har jeg ikke hatt grunn til å ta stilling til.

Men hva med de andre problemstillingene som har blitt reist i tråden, da? Føler du at du trenger å ta stilling til at det at flere og flere tar f.eks operasjoner og botox for å se yngre/bedre ut er et problem på samfunnsnivå? At det blir et press om å se yngre ut, at barna våre opplever at det faktisk ikke er greit å leve med det ansiktet og den kroppen man har fått tildelt, så lenge man har mulighet til å gjøre noe med det.

Nå spør jeg ikke for å "spikre deg oppetter veggen", altså, men nå er du jo faktisk den eneste i tråden som sier at du tar botox for å se bedre ut, så da blir det jo deg jeg spør. Synes egentlig ikke man får muligheten til å høre så mye om hva "normale" folk tenker om botox fordi de aller fleste gjemmer seg bak helsemessige årsaker.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 16:48   #240
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Jeg skummet raskt gjennom tråden mens jeg ventet på mamma på legekontoret. Skal lese litt mer inngående når jeg kommer hjem i kveld. Vil ikke svare noe jeg ikke tenker godt nok gjennom.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no