Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-19, 10:23   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Synes leiligheten dere skal på visning på i dag så veldig fin ut, Input, praktisk og grei. Synes ikke den var så liten heller (bor selv i enebolig, men ønsker å nedskalere og venter bare på at det rette skal dukke opp).

Ser dere kun på Romsås eller også andre steder? Regner med det har med skole å gjøre?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:28   #42
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Nei, vi ser i hele Oslo øst, langs tbanelinjen. Oslo vest er ikke aktuelt. Sønnen må bytte skole uansett, og det er litt derfor vi gjør det nå. Han går i 3. klasse, og jeg tror det er lurt å bytte mens han ennå har et år igjen på AKS.

Takk for tipset med OBOS, forresten. Vi ser at vi har lenger ansiennitet enn alle andre som har meldt forkjøp på den i Odvar Solbergs vei, men mannen spekulerer i å melde inn forkjøp så seint som mulig. Jeg vet ikke om det har noe for seg, men...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:30   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Det høres fornuftig ut. Vi flyttet jo sørover da eldste var 8 og skulle begynne i 3. Det gikk helt fint. Hun hadde full SFO plass et halvt år for å komme inn i miljøet.

Jeg har venner som bor på Holmlia (vel akkurat nå er de utstasjonert med UD), men de har bodd der i mange år og stortrives. Bor i et stort rekkehus der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:32   #44
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Holmlia og Søndre-Nordstrand kunne vi kjøpt noe lettere, men det med tbane er veldig viktig for oss, så det utgår.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:36   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Min erfaring etter å ha vært på hvertfall 15 visninger er at man skjønner fort om leiligheten er "for oss". Man får en feeling skikkelig fort. Vi bød på to, satte oss opp på tre, fikk to, valgte en.

I ettertid er jeg veldig fornøyd med hvor vi endte opp. Det hadde jeg sikkert vært i de andre også altså, men det er heldigvis lett for meg å se feil ved dem nå.

Noen leiligheter var fantastiske, men bare ikke "for oss". Jeg er jo helt gæern og googler alle naboene der vi skal kjøpe, og det er jo sikkert ikke nødvendig. Men jeg syns det er fint å bo et sted der det er litt ulike folk i uik alder, og spesielt en del familier. De er mer interessert i å ta vare på nærmiljø, uteområder og fellesareal enn det unge uten barn er. For dem er det ofte en mellomstasjon.

Det kan være verdt å tenke på hvor lytt det er mellom leilighetene, spesielt om naboene har annen døgnrytme eller er i en annen livsfare enn en selv. En leilighet vi så på hadde nesten bare utleieleilighetsnaboer, og da i stor grad kollektiver. Vi kjøpte ikke den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:39   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Vi er heldigvis veldig easy going, så det skal litt til at vi ikke trives. Men det med naboene er et godt poeng. Kan man stole på disse nabolagsvurderingene til finn?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:39   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Takk for tipset med OBOS, forresten. Vi ser at vi har lenger ansiennitet enn alle andre som har meldt forkjøp på den i Odvar Solbergs vei, men mannen spekulerer i å melde inn forkjøp så seint som mulig. Jeg vet ikke om det har noe for seg, men...

Jeg tror som sagt lite på spekulasjon på slike ting. Jeg tror de som har bestefars ansiennitet bruker den, det er ikke slik at man lar den være, og bare graver den opp i siste liten.

Uansett, det er jo bare å melde forkjøp, seint eller tidlig. Enten så blir den deres eller ikke. Kanskje den kan bli deres, men når det kommer til stykket så sier dere nei. Vi fikk tilslag på den første leiligheten vi så på, Høvdingen fikk panikk og vi endte opp med å si nei. Jeg trodde vi ALDRI kom til å finne noe like fint, prisene steg og alt var krise. Men så var jeg tilbake i strøket nå og så at de har bygget en studentboligblokk rett foran huset! Så helt greit at vi lot den gå allikevel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:41   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi er heldigvis veldig easy going, så det skal litt til at vi ikke trives. Men det med naboene er et godt poeng. Kan man stole på disse nabolagsvurderingene til finn?

Nei. De er jo veldig generelle. De kan jo si noe om generell demografi i strøket, men ikke i blokka du skal bo i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:54   #49
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Holmlia og Søndre-Nordstrand kunne vi kjøpt noe lettere, men det med tbane er veldig viktig for oss, så det utgår.

Holmlia har toglinje med hyppige avganger, da. Mortensrud er vel søndre nordstrand, og der er det t-bane.

Jeg ville sjekket skolekretser like mye som naboer. Jeg har jobbet på skoler i Groruddalen, og det er stor forskjell på læringsmiljø, altså.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-19, 10:57   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Poenget med t-banelinja er at vi vil slippe å bytte transportmiddel for å komme oss til jobb. Vi er late om morgenen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 09:03   #51
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Den i Odvar Solbergs vei var veldig fin, og nå er budrunden i gang. Vi har ikke lenger lengst ansiennitet (vi hadde veldig mye kortere enn jeg trodde ). Vi kommer vel neppe til å få den. Mannen er hakket mer forelsket enn meg, så det blir verst for ham.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 10:03   #52
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Lykke til med budrunde.

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Jeg ville sjekket skolekretser like mye som naboer. Jeg har jobbet på skoler i Groruddalen, og det er stor forskjell på læringsmiljø, altså.

Jeg hadde også sett på skolekretser. Jeg vet ikke hvor store dine er. Men ikke glem ungdomsskolen. Det virker sikkert fjernt hvis de er små, men det kommer ganske fort. Hvis man først flytter og trives med venner så blir man ganske bundet.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 10:29   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Den i Odvar Solbergs vei var veldig fin, og nå er budrunden i gang. Vi har ikke lenger lengst ansiennitet (vi hadde veldig mye kortere enn jeg trodde ). Vi kommer vel neppe til å få den. Mannen er hakket mer forelsket enn meg, så det blir verst for ham.


Jeg føler med mannen din! Det som er bra er at man kommer til å bli like forelsket i den neste leiligheten man ser på.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg hadde også sett på skolekretser. Jeg vet ikke hvor store dine er. Men ikke glem ungdomsskolen. Det virker sikkert fjernt hvis de er små, men det kommer ganske fort. Hvis man først flytter og trives med venner så blir man ganske bundet.

Ja, det er et godt poeng. Ungdomsskoler er litt mer sårbare miljømessig enn barneskoler. Når det er sagt er vår opplevelse at man kan forberede seg og velge riktig skolekrets og alt det der, men til syvende og sist er det akkurat den elevgruppa, akkurat den læreren og akkurat den foreldregruppa man havner sammen med som har mest å si. Og seff, hvordan skolen håndterer kommunikasjon og sosialt miljø. Men man kan ha det riktig så flott på en skole med dårlig rykte om man har rett sammensetning av elever og lærer, og helt fryktelig på en skole med godt rykte om den sammensetningen ikke funker. Så ikke se deg for blind på slikt heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 10:55   #54
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Så spennende, Input!

Tips fra kollega: I borettslag, les vedtekter og referat fra årsmøte og sånt. En gang fant hun ut at i et borettslag hun vurderte å kjøpe i var det ikke lov å trekke ned i do etter kl 23 fordi det bråka så mye.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 11:00   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Haha, det var lurt! et annet dårlig tegn er om folk systematisk har med seg advokat til årsmøter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 11:03   #56
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg føler med mannen din! Det som er bra er at man kommer til å bli like forelsket i den neste leiligheten man ser på.


Ja, det er et godt poeng. Ungdomsskoler er litt mer sårbare miljømessig enn barneskoler. Når det er sagt er vår opplevelse at man kan forberede seg og velge riktig skolekrets og alt det der, men til syvende og sist er det akkurat den elevgruppa, akkurat den læreren og akkurat den foreldregruppa man havner sammen med som har mest å si. Og seff, hvordan skolen håndterer kommunikasjon og sosialt miljø. Men man kan ha det riktig så flott på en skole med dårlig rykte om man har rett sammensetning av elever og lærer, og helt fryktelig på en skole med godt rykte om den sammensetningen ikke funker. Så ikke se deg for blind på slikt heller.

Enig. Ting kan også endre seg de neste årene mtp miljø og slike ting.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:07   #57
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Da vi var på boligjakt i 2007, så vi på mange leiligheter på Romsås med tilsvarende planløsning. Fremstår romslig og med godt lys. Om ikke dere får denne kommer nok flere ut etterhvert.

Slår et slag for Lindeberg, der endte vi opp for en seks år. Mange store leiligheter, rett under 100 kvm.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:25   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Nå skulle jeg akkurat inn og entusiastisk anbefale Lindeberg, men hadde blandet med Linderud. Stort sett basert på at jeg har vært på Linderud senter og trent med valpen som skal bli førerhund, og det må være Norges hyggeligste kjøpesenter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 13:28   #59
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Jeg er helt enig i at Lindeberg er ålreit. Jeg kjenner flere som bor der og som trives godt. Og der er det også t-bane; som ikke kjører om Løren ved annenhver avgang.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-19, 14:46   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - vi skal kjøpe bolig!

Jeg bodde på Lindeberg som liten! Fine familieleiligheter, og liten alpinbakke. Linderud liker jeg også. Begge deler er nær natur.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no