Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Av alle sanger å få dilla på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-09, 16:21   #21
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg vil bare nevne at jeg gikk en hel sommer og nynnet friskt på I`m a Barbie Girl....

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:24   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Jeg trodde du skulle si Macarena ..

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 16:44   #23
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Mens jeg er heldig nok til å ha fått "Livin' on a prayer" på hjernen. Og jeg som er så glad i Bon Jovi!

oooa oooa oooa oooa oooa oooa oooa oooa
TOMMY USED TO WORK ON THE DOCKSaaaaaaaaaaaargh!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Bon Jovi!

Erre no gæærnt med Bon Jovi også nå, hæ!?

Jeg holder på å bli gal av Harry og dinosaurene hans:
"Og Harry har dem alle oppi bøtta siii!!"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:29   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.796
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...måtte jeg selvfølgelig falle fullstendig for Eva & The Heartmakers "Superhero".

Jadda.


Klipp takk? Youtube kan den heller ikke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:32   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.321
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Den går på Petre en gang hver tredje time, eller noe. Finner ikke noe klipp.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:37   #26
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på...

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Mens jeg er heldig nok til å ha fått "Livin' on a prayer" på hjernen. Og jeg som er så glad i Bon Jovi!

oooa oooa oooa oooa oooa oooa oooa oooa
TOMMY USED TO WORK ON THE DOCKSaaaaaaaaaaaargh!

Takk skal du F meg ha Juste.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:39   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.321
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Tenk dere en t-bane. En stappfull t-bane. Stappfull av damer i 30+-alderen (beklager alle som føler seg fornærmet eller satt i bås eller noe nå). Stappfull av FULLE damer i 30+-alderen. Og alle skråler på de tre setningene fra "It's my life" som de kan.

:traumatisert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 17:42   #28
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tenk dere en t-bane. En stappfull t-bane. Stappfull av damer i 30+-alderen (beklager alle som føler seg fornærmet eller satt i bås eller noe nå). Stappfull av FULLE damer i 30+-alderen. Og alle skråler på de tre setningene fra "It's my life" som de kan.

:traumatisert:



Det er faen meg enda verre enn å se Mamma Mia på kino mens samme type kjerringer gauler i vildens sky.

  Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:28   #29
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på...

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Takk skal du F meg ha Juste.

I aim to please!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:32   #30
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.872
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Heldigvis greide ikke hjernen min å velge mellom Schnappi og Tommy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:36   #31
Poku
helt grønn
 
Poku sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: midt-norge
Innlegg: 58
Poku har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Jeg har også dilla på "superhero"

som du kan høre her by the way: http://www.myspace.com/evaandtheheartmaker :smittealleandreogså:

Og når jeg ikke har dilla på den, går jeg og synger på Celine og "bæstevanna", en av di derre melodi grand prix juior låtene ett år her... :håpløs:

__________________
Høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera, høyt i ett tre i california satt en liten nattergal og sang falleri fallera = annoying sang å ha i hodet
Poku er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:41   #32
MrKolt
Nybegynner
 
MrKolt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 10
MrKolt har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Bare for å nevne det.. En ufattelig elendig låt jeg sliter med å glemme etter mange mange år... Bom bom bom, bom bombadilla life..
Dette gjentas i det uendlige!
Mange takk til den værdensberømte duo franklin for den.

Å der kom jammen "Who let the dogs out" opp som ett grusomt minne også..

Denne tråden skulle jeg holdt meg unna gitt, kan bli traumer av slikt.

MrK

__________________
Det er mer mellom himmel enn jord.....

Sist redigert av MrKolt : 12-01-09 kl 21:09.
MrKolt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:50   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.321
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Oh. No.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:51   #34
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...



Bom bom bom.....

  Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:55   #35
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tenk dere en t-bane. En stappfull t-bane. Stappfull av damer i 30+-alderen (beklager alle som føler seg fornærmet eller satt i bås eller noe nå). Stappfull av FULLE damer i 30+-alderen. Og alle skråler på de tre setningene fra "It's my life" som de kan.

:traumatisert:

Det går an å be folk ta seg sammen og synge Jokke i stedet. :erfaren:

Jeg har heldigvis ingen hjerne å ha musikk på. Til det har jeg Spotify

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 18:57   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.321
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det går an å be folk ta seg sammen og synge Jokke i stedet. :erfaren:

Jeg har heldigvis ingen hjerne å ha musikk på. Til det har jeg Spotify

De var på vei til BonJovi-konsert. Jeg gjetter på at det var inspirasjonen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 19:00   #37
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

OOooaaaaaa, we're half way there
Ooooaaa, livin' on a prayer!
Take my hand, and we'll make it I swear
Ooooooooaaaaaaa, livin' on a prayer

Living. On. A. Prayer.

Ooaooaaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoaoa.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:15   #38
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.



Bom bom bom.....

... BOMBOMBADILLA LIFE!!! *ruttuduuruttu*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:19   #39
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Av en eller annen grunn dukket plutselig "Sign your name across my heart, I want you to be my baby..." på hjernen i dag.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 20:21   #40
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Av alle sanger å få dilla på ...

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Av en eller annen grunn dukket plutselig "Sign your name across my heart, I want you to be my baby..." på hjernen i dag.

Åååh ..

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no