Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor er det varmt i april?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-10, 17:17   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er det varmt i april?

Vi skal ta oss en uke til syden jeg og poden, i april. Lurer veldig på Kreta eller Spania et sted, men lurer også på om det er skikkelig varmt der på den tiden?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:39   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

http://www.expedia.co.uk/wheretogo/April.aspx?rfrr=-

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:42   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

April? Niks.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-10, 18:44   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Tror heller Egypt eller Kanariøyene er sikrere kort i april, hvis du vil ha ordentlig varme, og selvfølgelig ikke reise for langt på en uke.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:30   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Hm.. kan jo vente til slutte av april... Poenget er også at det ikke skal bli så veldig dyrt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 16:34   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

http://www.expedia.co.uk/wheretogo/April.aspx?rfrr=-

Kypros virker jo ikke så ille.... Hmmmmm...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 20:40   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kypros virker jo ikke så ille.... Hmmmmm...

Kanskje du skjönner nok tysk til aa forstaa dette (gjennomsnittsvaer Larnaca, Kypros basert paa maalinger de siste 13 aar. Hvis du ikke skjönner, si fra saa skal jeg oversette.

Sitat:

Reiseplaner: LarnacaReisezeit : 01.04 - 15.04statistischer Witterungsverlauf Die mittlere Witterung stellte sich für Larnaca in der Vergangenheit folgendermaßen ein:
Die mittlere Tageshöchsttemperatur lag zwischen 20°C und 25°C. Nachts kühlte es sich auf 9°C bis 14°C ab.
Im Mittel fiel im entsprechenden Zeitraum an 4 Tagen Niederschlag. Pro Tag schien etwa 8 Stunden lang die Sonne. Über Ihre Reisezeit gemittelt wehte ein schwacher Wind der Stärke 3 Bft. Diese Analyse beruht auf Beobachtungen der letzten 13 Jahre.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 21:27   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

I april hadde eg reist til kanariøyene.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 21:35   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Jeg hadde også satset på en Kanariøy i april. Men jeg er nok mer glad i de øyene enn gjennomsnittet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 13:49   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Kanskje du skjönner nok tysk til aa forstaa dette (gjennomsnittsvaer Larnaca, Kypros basert paa maalinger de siste 13 aar. Hvis du ikke skjönner, si fra saa skal jeg oversette.

Jeg antar at det står 20-25 grader?

Det er litt lite ja. Men jeg tenker at dette blir helt i slutten av april, mest sannsynlig, og at temperaturen da nok vil ligge mer mot 25. Jeg syntes også det er ok å ikke ha det kokvarmt hele tiden, så jeg vurderer det faktisk. Jeg syntes det ble litt kjedelig på Kreta i fjor da vi i bunn og grunn måtte ligge pal ved bassenget/på stranda hele dagen for å i det hele tatt ikke krepere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:21   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Hva med Tunisia?

  Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:23   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva med Tunisia?

Ja kanskje det. Jeg skal se litt på prisene.

Litt av poenget med å reise på denne tiden var jo at det ikke skal bli så dyrt. Om vi drar til kanariøyene feks, så blir det jo dyrere enn om man reiser til Kypros, og da er litt av poenget borte og vi kan likegjerne bestille til sommerferien nesten...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 14:41   #13
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Vi var to uker på Kypros for noen år siden. Dro helt i slutten av april. Første uken var det grei temperatur på dagen, men måtte ha bukser og genser på kvelden. Andre uken trengte vi ikke langt på kvelden. Så jeg hadde gjerne dratt dit igjen på den tiden. Det er kaldt i havet så oppvarmet basseng er jo et must når man er der så tidlig.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 15:13   #14
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Ser nå at jeg likegjerne kan bestille tur til slutten av juni egentlig. Har sett på et ganske enkelt leilighetshotell i santa Susanna (Spania) som ligger ved stranden og relativt nært et sentrum. Tenker det kan bli bra. Jeg er ikke så opptatt av standard, så lenge det er en leilighet (poden er kresen, så vi lager nok en del mat selv) og så lenge det er nær hav og et sentrum.

En bonus om det er litt i finne på for barn i nærheten.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-10, 17:25   #15
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor er det varmt i april?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Hva med Tunisia?

Jeg har vært i Tunisia i slutten av april, og det var i k k e varmt. En dag var det slik at det gikk an å ligge ved bassenget, og vi ble ikke akkurat kokt da heller. På stranda blåste det, og vannet var iskaldt. Det var det forresten i bassenget også. Ikke en eneste som badet.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no