Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Deodorant - hva er din favoritt?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-08, 20:58   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Denne synes jeg er god. Den er "tørr" i konsistensen.

Jeg bruker denne jeg og, bare den "våte" varianten.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:04   #42
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Sterilan Crystal- min favoritt!

Samme her, men jeg syns det har blitt vanskelig å finne den i butikkene i det siste. Håper ikke den har gått ut av produksjon.

Muskat er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:08   #43
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Sterilan Aloe Vera, for tiden.

Dove-produkter kommer ikke i hus

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:21   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Dove silk. Syns den er god jeg... :lite urrban:

Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:36   #45
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Biotherm og Clarins. Roll-on-versjoner.

Biotherm er det bilde av lengre oppe. Dette er Clarins:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:38   #46
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Biotherm deo pure er min favoritt. Den har jeg brukt i mange år.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 21:43   #47
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Jeg havner alltid på sterilan. Og det er den jeg alltid er mest fornøyd med.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:30   #48
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Har holdt meg til Dove (med mørkeblå topp) i mange år.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:54   #49
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Fikk plutselig hlt spytak av de fleste deodoranter, så jeg tenkte jeg skulle prøve en ny.

Fant denne, og har aldri trengt å bytte siden.

Oliva By Ccs Creme Deo Roll-On

Enhet: 60ML
Effektiv antiperspirant som motvirker svette og vond lukt. Inneholder pleiende kaldpresset olivenolje som virker beroligende på huden, og sørger for at huden ikke tørker ut. Deodoranten kjennes myk å påføre, selv på nybarbert hud. Uten alkohol og fargestoffer. pH 4-5. Mildt parfymert.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 22:54   #50
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Jeg har ingen spesiell favoritt, men akkurat nå bruker jeg denne fra Vichy. Den er veldig bra.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:02   #51
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Bruker den uparfymerte fra apoteket. Liker ikke å bruke parfymert deo. Føler det blir kræsj med parfymen.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:04   #52
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Neutral! Alle andre får meg til å lukte vondt.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-08, 23:07   #53
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Bruker Sterilan.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:21   #54
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Steilan her også, men synes av en eller annen grunn at ikke den ikke er like effektiv på lukt som den var tidligere.
Kanskje jeg skal sjekke ut Biotherm sin, jeg har alltid vært fornøyd med produktene derfra.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:37   #55
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Biotherm (roll-on) er min favoritt. Den er litt dyr, men veldig god, og jeg har funnet ut at jeg kan unne meg såpass. Fordi jeg fortjener det!

Den bruker jeg også. Og den er utrolig drøy i bruk.
Jeg klarer ikke bruke noen annen jeg nå, og passer på å kjøpe noen på Taxfree når jeg har sjansen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:44   #56
Heidi
Vaffel
 
Heidi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 417
Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Biotherm (roll-on) er min favoritt. Den er litt dyr, men veldig god, og jeg har funnet ut at jeg kan unne meg såpass. Fordi jeg fortjener det!

Den går til nesten alle parfymer også. Jeg unner meg også, fordi jeg fortjener det like møtsje

Heidi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:55   #57
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Har holdt meg til Dove (med mørkeblå topp) i mange år.

Jeg også. men det er bare den med mørkeblå topp jeg liker av dove.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 00:58   #58
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Jeg også. men det er bare den med mørkeblå topp jeg liker av dove.

Jeg har prøvd denne engang og den luktet rett og slett svette på meg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 07:25   #59
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Har brukt Sterinaln Oxygen Fresh deo stick en stund. Gikk tom på ferie i Danmark, Sterilan var ikke å oppdrive. Nå bruker jeg en som heter Sanex deo stick. Superbra. Når du får den på huden lukter den ingenting og den holder på den lukten. Selv etter en varm og svett dag lukter det fremdeles ingenting. Så jeg kjøpte opp et lite lager på vei hjem for å si det sånn.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-08, 08:36   #60
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deodorant - hva er din favoritt?

Axe. Because I mean it. Men jeg må si at mengden av sammenstimlende rabiate bikinidamer har vært skuffende overkommelig frem til nå.

Evt Gilette, eller hva som helst som måtte befinne seg i hylla mi. Stick, rollon, gel - samma f. Jeg svetter ikke noe særlig uansett.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
deodorant


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no