Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 22:25   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Jeg synes vi bør ha et sånn ut-og-spise-treff snart.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:29   #42
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Mulig du har rett i forhold til det meste av menyen på Grønn Pepper. Jeg har bare spist Carne Asada, og den har jeg ikke funnet andre plasser og får ikke til å lage den selv.


Jeg har vært en del på Grønn Pepper og for en del år siden var de faktisk ganske gode, men de siste årene synes jeg det er blitt elendig.
Maten har ferdigmatpreg og er veldig tam, i mine øyen. Nå skal det sies at jeg er litt bastant da, og når jeg har bestemt meg, så har jeg bestemt meg.

Spikeren i kista kom ved ett besøk med jobben til Rochermannen.

Vi var ett stort selskap og hadde bestillt bord og retter fra menyen på forhånd, slik at de skulle få muligheten til å forberede seg. Vi fikk servert lunkne SantaMaria Fajitas og noe kjøttgreier som smakte som vanlig Taco-på det beste.
Servitørene var uproffe, kunne ikke svare på enkle spørsmål. Det var bestillt is til dessert, det tok en evighet og når den kom frem hadde den smeltet- suppe style. De hadde det utrolig travelt med å få oss ut, og kom med påfyll på kaffe før vi hadde rukket å starte på den første koppen og dett var dett.
Til alt overmål startet de å vaske ned kjøkkenet for kvelden (selv om vi ikke var der spes. sent) midt under middagen så vi satt der og "koste oss" med maten i grønnsåpe og salmiakk-lukt.
Dette var etter flere uheldige besøk der, så jeg vil som sagt ikke anbefale det stedet.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:31   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Grønn pepper er jo ikke ekte meksikansk mat - kun tex-mex. To helt forskjellige verdener hva smaksopplevelse angår.

Carne Asada betyr jo strengt tatt "grilla kjøtt"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:32   #44
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Det er tydelig at vi er altfor sjelden ute og spiser for her var det mange steder jeg ikke kjenner til. Tror jammen det er på tiden med barnevakt og en restaurantkveld med mannen snart

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:33   #45
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Har ikke hørt om Pair-a-Dice heller. Når skal jeg komme meg til sentrum og ikke bare sveve her ute i Østbyen?

Da er vi to... Blir vel ikke bedre heller når Graffi åpner på Solsiden.

Tres har vel åpnet i Innherredsveien nå?

Jeg liker meg godt på Graffi, liker ikke Frati. Skal ut og spise neste helg og da er jo denne tråden særs matnyttig! Frida må virkelig vurderes.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:34   #46
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg synes vi bør ha et sånn ut-og-spise-treff snart.

Denne støtter jeg veldig, kjenner jeg.
Spise OG drikke-treff helst da...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:35   #47
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Grønn pepper er jo ikke ekte meksikansk mat - kun tex-mex. To helt forskjellige verdener hva smaksopplevelse angår.

Carne Asada betyr jo strengt tatt "grilla kjøtt"



Date på Frida en dag?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:38   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Jaaaa!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:40   #49
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Denne støtter jeg veldig, kjenner jeg.
Spise OG drikke-treff helst da...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:41   #50
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har vært en del på Grønn Pepper og for en del år siden var de faktisk ganske gode, men de siste årene synes jeg det er blitt elendig.
Maten har ferdigmatpreg og er veldig tam, i mine øyen. Nå skal det sies at jeg er litt bastant da, og når jeg har bestemt meg, så har jeg bestemt meg.

Jeg har omtrent samme opplevelse som deg av Grønn Pepper de senere årene: virkelig ikke verdt verken tiden eller pengene.

Og jeg støtter forslaget om ut-og-spise-og-drikke-kveld.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:45   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

I`m game! Hvorfor er det bare Åsclåfolket som skal sosialisere seg lzzm.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:51   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jaaaa!


Flott!!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 22:54   #53
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

http://www.foreldreportalen.no/forum....php?p=2103207

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 22:57   #54
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Grønn pepper er jo ikke ekte meksikansk mat - kun tex-mex. To helt forskjellige verdener hva smaksopplevelse angår.

Carne Asada betyr jo strengt tatt "grilla kjøtt"

Mja, men de har en veldig god saus til. Skjønt jeg skal si meg enig i at maten var bedre før. Jeg har blitt litt "satt ut" de siste gangene jeg har vært der. Blant annet har potetene blitt byttet ut med chips... så det er nok noe innsparing ute og går. Eller så er det jeg som blir eldre og mer kresen.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-10, 23:00   #55
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har vært en del på Grønn Pepper og for en del år siden var de faktisk ganske gode, men de siste årene synes jeg det er blitt elendig.
Maten har ferdigmatpreg og er veldig tam, i mine øyen. Nå skal det sies at jeg er litt bastant da, og når jeg har bestemt meg, så har jeg bestemt meg.

Spikeren i kista kom ved ett besøk med jobben til Rochermannen.

Vi var ett stort selskap og hadde bestillt bord og retter fra menyen på forhånd, slik at de skulle få muligheten til å forberede seg. Vi fikk servert lunkne SantaMaria Fajitas og noe kjøttgreier som smakte som vanlig Taco-på det beste.
Servitørene var uproffe, kunne ikke svare på enkle spørsmål. Det var bestillt is til dessert, det tok en evighet og når den kom frem hadde den smeltet- suppe style. De hadde det utrolig travelt med å få oss ut, og kom med påfyll på kaffe før vi hadde rukket å starte på den første koppen og dett var dett.
Til alt overmål startet de å vaske ned kjøkkenet for kvelden (selv om vi ikke var der spes. sent) midt under middagen så vi satt der og "koste oss" med maten i grønnsåpe og salmiakk-lukt.
Dette var etter flere uheldige besøk der, så jeg vil som sagt ikke anbefale det stedet.

Huff, slike opplevelser skal man ikke ha. Er kanskje ikke så rart da om det aldri er folk der, det har overrasket meg de siste gangene jeg har vært der. Man får ha lokalene alene.
Men jeg er veldig glad i biff jeg da. Big horn har jeg også fått god biff hos.
Hva er forresten på tex-mex og ekte mexikansk mat? Må innrømmer jeg er veldig lite bereist, og oppvokst med blandaball og mors kjøttkaker.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 00:20   #56
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsker anbefaling på koselig spisested i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Huff, slike opplevelser skal man ikke ha. Er kanskje ikke så rart da om det aldri er folk der, det har overrasket meg de siste gangene jeg har vært der. Man får ha lokalene alene.
Men jeg er veldig glad i biff jeg da. Big horn har jeg også fått god biff hos.
Hva er forresten på tex-mex og ekte mexikansk mat? Må innrømmer jeg er veldig lite bereist, og oppvokst med blandaball og mors kjøttkaker.

Hvis jeg har forstått det riktig, og det er meget mulig jeg ikke har det, er TexMex "designermat" og en blanding av Mexicansk og Texansk tradisjonskost med en del "oppfinnelser" som det sprø tacoskjellet osv. på samvittigheten. Det er med andre ord en "USAsk" oppfinnelse.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no