Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-10, 01:52   #1
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Ja, hvor skal vi dra. Blir i slutten av april eller midten av mai tenker jeg. Evt begynnelsen av juni.

Mannen vil til typisk storby ala Roma, mens jeg godt kunne tenke meg Irland eller Scotland. Dessuten har jeg et romantisk forhold til en eller annen engelsk landsby, og ser at jeg fint kunne sitte på den lokal puben og drikke øl eller vandre i heiene mens tåken ligger lavt.

Så hvor drar vi?

Jeg er åpen for det meste og det behøver ikke inkludere shoppingmaraton.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 03:11   #2
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærstetur

Engelsk landsby høres så koselig ut. Det er noe jeg kunne tengt meg.

Om ikke mann din blir med på det, kan jeg godt være med

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 03:15   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærstetur

Opprinnelig lagt inn av Hilda, her.

Om ikke mann din blir med på det, kan jeg godt være med

Hvis du er en ung spretten kar i sin beste alder så

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:34   #4
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærstetur

Jeg foreslår Krakow (Gjør ofte det når spørsmål som dette kommer )

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:42   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærstetur

Dublin er passe stor for ei helg.
Der kan dere sitte på pub, vandre i parker eller museer eller shoppe. Veldig trivelig by.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:45   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærstetur

Er det noen andre steder å dra på kjærestetur enn Paris, da?
Paris i mai

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:53   #7
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Valencia likte jeg om mannen oss godt

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 09:58   #8
malou
Logistikkdronning
 
malou sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 707
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Edinburgh tror jeg skal dekke alt du etterspør - masse fint å se i nærområdet også hvis dere leier bil en dag.

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 22:28   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Jeg og mannen var fire dager i Toscana i slutten av april et år
Vi bodde i en liten landsby utenfor Firenze som heter Borgo San Lorenzo. (Eller var det området som het det?) Vi bodde her: http://www.whotels.it/toscana.asp/ho...spa/index.html

Leie av bil er et must om dere velger noe som dette. Vi ordnet alt selv.

Tok en i Piza også. Jeg vil gjeeerne tilbake til Toscana! Det var nydelig der. Maten, vinen, naturen, og alle de små koselige landsbyene som dukker opp over alt når man er ute å kjører

Anbefales på det sterkeste

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 23:18   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Jeg og mannen skal på kjærestetur til Toscana i september.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 23:34   #11
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg og mannen skal på kjærestetur til Toscana i september.

Åhhh!! Jeg og vil! Dere kommer til å elske det!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 23:58   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Åhhh!! Jeg og vil! Dere kommer til å elske det!

Vi har 10 års bryllupsdag i september så det passer utmerket å dra dit da.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 00:58   #13
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hvis du er en ung spretten kar i sin beste alder så

Ung er jeg, spretten er jeg, min beste aldrer..tjaaa 23 er jo en fin alder,men kar er jeg ikke." I wolud do anything fore love, but I wont do that"


Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg og mannen var fire dager i Toscana i slutten av april et år
Vi bodde i en liten landsby utenfor Firenze som heter Borgo San Lorenzo. (Eller var det området som het det?) Vi bodde her: http://www.whotels.it/toscana.asp/ho...spa/index.html
(for et nydelig Hotell)

Leie av bil er et must om dere velger noe som dette. Vi ordnet alt selv.

Tok en i Piza også. Jeg vil gjeeerne tilbake til Toscana! Det var nydelig der. Maten, vinen, naturen, og alle de små koselige landsbyene som dukker opp over alt når man er ute å kjører

Anbefales på det sterkeste


ÅÅh det er sånt jeg virkelig kunne tengt meg, mat, vin, landsbyer, historie.

Men min mann er fornøyd med caming i sverige, eller så risikerer jeg en helg på Emirates stadium om det var opp til han
Men det tragisk er at etter 5 år, har vi enda ikke vært på ferie i lag.


Kan jeg spørre hvor mye man ca må ut med til en sånn ferie Bloppy?

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 02:55   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Toscana høres ut som en god kombinasjon. Ta en dag i Firenze og så resten ute i landsbyer så får dere begge tilfredsstilt behovene.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 10:06   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur

Hotellet i Toscana så veldig fint ut, men hvis vi må leie bil for å være der, så utgår det.
Det er bare jeg som kjører bil og jeg gidder rett og slett ikke tilbringe tiden i bilen.
Men takk for tips.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 10:11   #16
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Jeg har vært i Wien en gang uten mannen min, og jeg tenkte i allefall da jeg var der, at "dette må være det perfekte stedet å ta med mannen på romantisk weekend"
Mye fint å se på, koselige kafeer,hyggelige stier langs kanalen flott musikk om dere vil gå på konsert osv-osv...

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 10:13   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Hvis dere skal på den engelske landsbygda, så tror jeg dere må leie bil.

Jeg og moren min hadde en veldig vellykket ferie i Irland for 10 år siden. Vi leide bil og var utstyrt med hotellkuponger til diverse B&B. Vi koste oss massevis, og fikk ordentlig sett den irske landsbygda og noen større byer. Galway var utrolig fint, men litt upraktisk for en langhelg siden det ikke går direktefly.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 10:16   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har vært i Wien en gang uten mannen min, og jeg tenkte i allefall da jeg var der, at "dette må være det perfekte stedet å ta med mannen på romantisk weekend"
Mye fint å se på, koselige kafeer,hyggelige stier langs kanalen flott musikk om dere vil gå på konsert osv-osv...

Wien har faktisk vært i tankene mine.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis dere skal på den engelske landsbygda, så tror jeg dere må leie bil.

Jeg og moren min hadde en veldig vellykket ferie i Irland for 10 år siden. Vi leide bil og var utstyrt med hotellkuponger til diverse B&B. Vi koste oss massevis, og fikk ordentlig sett den irske landsbygda og noen større byer. Galway var utrolig fint, men litt upraktisk for en langhelg siden det ikke går direktefly.

Det hørtes koselig ut altså.
Kommer man seg ikk epå landsbygda uten bil?
Går det buss f.eks ?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 10:27   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Det går sikkert buss, men jeg bare innbiller meg at det er veldig kronglete. Men når jeg tenker etter så var det jo sånn jeg reise på ferie "i gamle dager"/pre-barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-10, 17:17   #20
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor skal vi dra på kjærestetur?

Paris er jo nydelig om våren, og et fantastisk kjæreste-reisemål Ellers finnes jo en del italienske småbyer, f.eks. Bergamo, hvor det går billige fly fra Torp, bl.a. Cinque Terre syns jeg også høres romantisk ut. Ellers sies det at Tallin og Krakow er flotte byer. Det er rett og slett mange muligheter Har vært på Island, og kan absolutt anbefale Reykjavik som et godt reisemål

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no