Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noe å lage mandelsmør med

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-20, 18:31   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe å lage mandelsmør med

Jeg hadde en klassisk food processor som fungerte fint. Bred bunn, store blader. Men nå har den gitt opp ånden, forståelig nok, det har vært mange timers bruk.

Jeg har utstyr for å rive grønnsaker på Kitchenaid-maskinen, så jeg trenger ikke det. Da har jeg ikke så veldig lyst til å kjøpe ny food processor. Plass tar den også. Så nå har jeg prøvd minihakker (mandlene hang på veggen og kniven surret i løse luften), blender (samme resultat), og hakkebegeret til bamix’en. Det siste ble det smør av, en liten porsjon. Det ble også en veldig varm og dels illeluktende stavmikser.

Så hva kan jeg kjøpe som ikke tar mye plass og er veldig dyrt? Vil denne klare jobben? https://bakerenogkokken.no/kjokkenma...SABEgLhlvD_BwE

Eller en Nutribullet?

Jeg vet at Vitamix vil fungere, men prisen er for å si det forsiktig en smule høy.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no