Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenbrynsprodukter for dummies

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-19, 22:01   #21
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Jeg googlet Anastasia brow gel og det ser ut til at den er fargeløs? Det er en gel som legges på brynene for å fiksere formen. Det går sikkert an å bruke farge på dem først, altså, men det dattera di ønsker seg høres fullstendig ufarlig ut!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 00:04   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg googlet Anastasia brow gel og det ser ut til at den er fargeløs? Det er en gel som legges på brynene for å fiksere formen. Det går sikkert an å bruke farge på dem først, altså, men det dattera di ønsker seg høres fullstendig ufarlig ut!

Den hun ønsker seg er i fargen «blond» - den ser ut til å finnes både med og uten farger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 09:30   #23
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er ikke på moten lenger, så jeg tror ikke det er noen fare.

Jeg tenker at 13-åringer må få prøve seg frem. De finner fort nok ut hva som er teit ... eller ikke alltid. Men hvor farlig er det at de ikke er enige med mora si om hva som er fint?

I helseklassen min er det på mote. Brunsnegler i ulik form og farge for å seie det sånn.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-19, 09:30   #24
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Men me bur langt utpå landet da.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 18:27   #25
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Ved nærmere ettersyn stod det ikke «brow gel», men «dipbrow» på lista - og damen i butikken mente det ble altfor pigmentert for en nybegynner. Dermed endte jeg med å kjøpe noe annet i samme merke, som jeg allerede har glemt navnet på.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-19, 19:23   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ved nærmere ettersyn stod det ikke «brow gel», men «dipbrow» på lista - og damen i butikken mente det ble altfor pigmentert for en nybegynner. Dermed endte jeg med å kjøpe noe annet i samme merke, som jeg allerede har glemt navnet på.

Den har arvingen også - hun har til og med overtalt meg til å kjøpe....Kommer jo i mange ulike nyanser da, men blond er nok for mørk dersom man er veldig lys.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-19, 18:41   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsprodukter for dummies

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Den har arvingen også - hun har til og med overtalt meg til å kjøpe....Kommer jo i mange ulike nyanser da, men blond er nok for mørk dersom man er veldig lys.

... men noe lysere har de ikke. Nå var det riktignok en kaldere farge jeg endte opp med, etter anbefaling, men ingen av dem var egentlig lyse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no