Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-19, 18:11   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg ble utrolig glad for gaven fra pappa. Han hadde laget en dvd-serie med filmer fra jeg og søsteren min var små. Det var utrolig hyggelig! Ble også veldig glad for et skjerf fra mannen som jeg hadde ønsket meg. Jeg tar meg omtrent aldri råd til å kjøpe meg sånt selv. Og en veldig fin lue fra søsteren min. (skulle bare skrive en, men måtte ta med 2 til. )

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 19:46   #2
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken gav ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk gavekort på en flott restaurant. Fra en som knapt har penger og som jeg aldri aldri hadde forventet å få gave fra. Jeg ble så rørt og gråt i strie strømmer da jeg åpnet konvolutten, og jeg synes det er fryktelig vanskelig. Det er alltid jeg som har kjøpt gaver til h*n og sender hver jul. Det er jeg som har vist omsorg og som har vært den voksne h*n har hatt behov for.
Det å gi har vært en selvsagt glede, å få er overraskende vanskelig.
Men selvsagt blir jeg glad. Veldig glad. Og rørt. Og takknemlig.
Og jeg kjenner på at det av og til er blytungt å ta i mot.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:16   #3
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken gav ble du mest glad for og hvorfor

Ungene hadde laget en pappeske og da vi brettet den Ut så var det bilder av oss i familien og et personlig brev fra ungene. Koselig og veldig overaskende. Vi gjør visst noe rett da

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:24   #4
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gav ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk en bok fra mannen som jeg nevnte i forbifarten for lenge siden at jeg ønsket meg (om spikking ) og jeg elsker at han husket det.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:29   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk en kofte av mamma, som hun har strikket. Den er nydelig og blir god da jeg fryser mye.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:30   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk Livet, illustrert av Lisa Aisato fra teamet mitt på jobb. Det var en nydelig bok.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:32   #7
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.975
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg fikk Livet, illustrert av Lisa Aisato fra teamet mitt på jobb. Det var en nydelig bok.

Den fikk vi og, jeg satt og bladde i den og gråt en skvett.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:43   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Teaterbilletter til Tante Ulrikkes vei. Har nevnt at jeg elsket boka.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:51   #9
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Tenåringssønnene mine ga meg «tur i skogen med guttebassene dine» og det er så fint å vite at de vet at jeg blir glad for å få ha tid med dem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 20:56   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk boka til Lisa Aisato. Ble veldig glad, både fordi den er så fin og fordi giver forsto hvor godt den ville gjøre meg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 21:06   #11
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.774
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg fikk Livet, illustrert av Lisa Aisato fra teamet mitt på jobb. Det var en nydelig bok.

En nær venninne skal gjennom omfattende behandling for alvorlig sykdom nå om få dager. Jeg holder på å lage en liten gavepakke til henne. Kan dette være noe tro? Faktisk ikke hørt om boken.


Selv fikk jeg AirPods av eldstemann og mannen. De ble jeg skikkelig glade for! Mine ble stjålet av tenåringsdatter for ett år siden (med tillatelse) og jeg har savnet det mange ganger!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 21:11   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg blir egentlig glad for alt, men jeg tror kanskje det jeg ble aller mest glad for var en glasspynt til å henge i vinduet. Den var skikkelig fin.

Også fikk jeg endelig kakespader.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 21:13   #13
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Hver av mine barn, alle voksne og i jobb, ga meg noe de visste at jeg ønsket meg og som ville vært slitsomt for meg å skaffe selv. En bestemt bok fra Eldste, en bestem musikkCD fra Yngste og noe godt Mellomste vet jeg liker. Jeg ble glad fordi de kjenner meg så godt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 21:25   #14
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Honningen som lillegutt hadde kjøpt til meg på julemarked <3 Mest fordi han var så veldig glad for å gi den til meg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 22:13   #15
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Av familien fikk jeg bare ting jeg ønsket meg + litt penger, og jeg ble jo veldig glad for det. Men det var vel egentlig ingenting jeg ble spesielt rørt av. Enhjørningtøflene fra jentene var jo søte da.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 22:16   #16
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Mamma og pappa hadde trålet bruktbutikker og funnet den kjempefine tekannen fra PP-Spire-serien. Den er ikke lett å få tak i, og dyr er den også. Jeg ble skikkelig glad for både tekannen og omtanken.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 22:29   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Eple-klokke. Hilsen matrialisten.


Sist redigert av Neket : 25-12-19 kl 22:39.
Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 22:34   #18
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Jeg fikk mange fine ting og jeg ble glad for alt, men boka til Lisa Aisato ble jeg nok litt ekstra glad for.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-19, 23:32   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Snørestøvletter til bunaden, som jeg fikk fra mannen, som jeg ønsket meg og derfor mistenkte at jeg kom til å få. Så ingen stor overraskelse, men likevel ble jeg veldig, veldig glad for dem, og jeg har brukt dem i hele dag, til kjolen jeg har på meg.

Også ble jeg glad for at svigermor ble så glad og rørt at hun gråt, for fotoboka som jeg laget til henne og svigerfar, fra turen de spanderte på oss i påska. Bedre enn julegaver til meg selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-19, 00:29   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken gave ble du mest glad for og hvorfor

Ble veldig glad for gaven fra ene barnet, som ga meg ingenting. Det har jeg ønsket meg i flere år, og det har vært vanskelig å skaffe, fordi de gjerne ville gå i butikken og kjøpe noe. Så det har kostet å gi meg det jeg ønsker mest.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no