Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Clubbys musikk-quiz vol. 8

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-06, 07:47   #21
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8 - Fasit

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Her har det vel sneket seg inn en liten feil, Mr Quizmaster? Sangen synges av Sonny (aka Sonny Bono, som forøvrig ikke er Bono i U2) og Cher.

Skjønner ikke hva du prater om!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 09:07   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Og når det gjelder REO Speedwagon: "Keep on loving you" (ca 1980) og "Can't fight this feeling" (ca 1985) er vel de mest kjente.

Aah, takk for den. Nå falt alt litt mer på plass, ja.

For gammel du liksom, kiddo. Snakk førr dæ sjæl. Jeg har hørt om Daniel Bedingfield, bare ikke den sangen. Ikke for at jeg husker navnet på de sangene jeg forbinder med han heller, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 11:35   #23
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8



Nå er jeg veeeeldig stolt.
Og jeg er i alle fall gammel nok for REO Speedwagon...
Hadde litt flaks da, hadde neppe husket Samantha Fox-låta hadde det ikke vært for at de spilte den på Gylne Tider nettopp.
Og så tilstår jeg at jeg etter mye om og men ba mannen min om hjelp til en låt.

Artig quiz, Clubby!

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:13   #24
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8

Jeg får litt hjelp av mannen jeg også, og jeg hadde heller aldri husket Samantha Fox-låta om ikke det hadde vært for Gylne Tider.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:19   #25
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg er ikke sist!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-06, 22:37   #26
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Clubbys musikk-quiz vol. 8

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no