Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-11, 23:45   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Nå, etter alt snakket her, måtte jeg laste ned Spartacus for å se. HERREGUD. Jeg tåler mye altså, men wtf? Har sett ca. 2 minutter inn i første episode, og er likblek her jeg sitter.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 00:15   #42
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Det ble ikke noe bedre heller.

Jeg foretrekker som sagt serier med littegranne handling mellom sexen og volden. :gammeldags:

  Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:04   #43
Klosetta
Fullverdig medlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 74
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Åhh... elsket The 4400!! Skjønner at jeg må gi Fringe en sjangs også, får liksom ikke helt taket på den..

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:06   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Fringe blir bare bedre og bedre, den slår det aller meste synes jeg. Sesong 2 var bedre enn sesong 1, sesong 3 er bedre enn alt annet!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:07   #45
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Anmelderen i The A.V. Club ga første episode av Game of Thrones B og sa at det var den svakeste av de seks første episodene. Det høres veldig lovende ut.


Nå har jeg sett den første episoden og... det høres vel ut som jeg må gi det en episode til før jeg kaster inn håndkleet da

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:28   #46
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Har du sett Torchwood, *HH*? Sesong 1 er ujevn, sesong 2 bra, og miniserien (sesong 3) kjempebra. Gleder meg til sesong 4, som kommer i sommer.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:37   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Kommer det sesong 4 av Torchwood?? Seriøst?? Dette er jo julaften og sommerferie og 2 kg sjokolade på én gang?!
Jeg ELSKER Torchwood! Og selvsagt Doctor Who. Litt kjipt at Doktoren ikke dukker opp i Torchwood. Men slutten på sesong 3 satte meg ut i dagesvis.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 23:01   #48
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Jaaaa til Torchwood s4! Eg og mannen sit berre og gler oss.

Har no forøvrig sett første episode av Game of thrones, og er på veg ned i stova for å sjå nr to. Innsåg etter første episode at vi har lest litt frå den verden, men ikkje om dei personane me hittil har sett i første episode. Blir spanande å sjå, hugsar særs lite frå det eg har lese så må kanskje ta det på ny.

Har ellers X-files klar til ny gjennomgang snart, er lenge sidan no.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 10:45   #49
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Kommer det sesong 4 av Torchwood?? Seriøst?? Dette er jo julaften og sommerferie og 2 kg sjokolade på én gang?!
Jeg ELSKER Torchwood! Og selvsagt Doctor Who. Litt kjipt at Doktoren ikke dukker opp i Torchwood. Men slutten på sesong 3 satte meg ut i dagesvis.

http://en.wikipedia.org/wiki/Torchwood:_Miracle_Day Premiere 8. juli i USA - dette er en samproduksjon med et nytt nettverk som heter Starz.

Det er ikke kommet en skikkelig trailer ennå. Vi venter i spenning.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 13:30   #50
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.432
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

åja, Torchwood, hvordan kunne jeg glemme å nevne den? Kommer det virkelig, virkelig en 4.sesong?!

Og ja, henger meg på at Fringe bare blir bedre og bedre utover i serien.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-11, 08:54   #51
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefalinger tv-serier i sjangrene fantasy, sci-fi ol.

C3PO: Nei, jeg har ikke sett Torchwood. Jeg lurer meg på om broren min har en av sesongene på DVD, da skal jeg få lånt meg den

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no