Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Glee - en serie som gjør deg glad!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-11, 13:55   #41
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg begynte å se på Glee denne uken, og er solgt! For noen stemmer!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-11, 06:17   #42
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Begynte å se Glee med ungene i dag. Minstemann sovnet etter andre episode, mens eldstemann og jeg er på disk to, og klokken er snart 23:30... Verdens dårligste mor som lar 11-åringen se tv halve natten fordi hun ikke har lyst til å slutte å se... Fantastisk serie!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 22:55   #43
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Måtte bare dra opp denne tråden igjen, for jeg er fullstendig på Glee-kjøret for tida. Jeg så jo sesong 1 med Frøkna (og delvis Herremannen) i sommer/høst, og dessuten hele sesong 2 i nedlastet versjon alene. Har fulgt med på sesong 3 jevnt og trutt i høst, og til jul fikk jeg sesong 2 på DVD fra ungene. De siste ukene har vi sett den sammen, og det var sånt et herlig gjensyn. Og jeg er bare fullstendig sjarmert av Blaine. For en sceneutstråling den mannen har; jeg sitter bare og gliser hver gang han synger. Og den scena der Kurt synger Blackbird og Blaine endelig skjønner at han er forelska. Sukk hjerte, men brist ikke ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 23:43   #44
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Der fikk du meg jammen til å få lyst å se sesong 2 igjen!
Da blir det et par episoder Glee før natten tar meg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 23:49   #45
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Åh, jeg elsker også Glee! Kommer til å spare på serien sånn at Snuppa får se den når hun blir litt eldre, tipper hun kommer til å elske den også.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:18   #46
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Fra sist ukes episode, for en vanvittig fin sang! (Ikke lurt å se hvis man ikke vil ha spoilere fra sesong 3 pga det som skjer i bakgrunnen under sangen, men den finnes på Youtube med bare lyd også.)


(Kilde: youtube.com)

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:23   #47
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Mannen min har sett alle sesongene og elsker det. Jeg kan derimot ikke tenke meg noe verre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:33   #48
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Fikk lyst å se. Hvor/når går den? Det går vel ingenting fra sesong 1?

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:42   #49
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Vet ikke om den går på norske kanaler akkurat nå. Jeg har sesong 1 og 2 på DVD, og sesong 3 går jo i USA nå, så den er ikke kommet hit tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:49   #50
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vet ikke om den går på norske kanaler akkurat nå. Jeg har sesong 1 og 2 på DVD, og sesong 3 går jo i USA nå, så den er ikke kommet hit tror jeg.

Ok.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-12, 11:51   #51
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Tror man kan få sesong 1 nokså billig på DVD. Sesong 2 kom ut i høst, så den koster nok fortsatt litt mer.

Men altså - for alt jeg vet går den på TV bare at jeg ikke vet det. Jeg ser ikke så mye TV på TV, for å si det sånn ...

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 11:13   #52
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg ligger som vanlig flere år bak andre når det kommer til å oppdage gode serier, og har nettopp sett mine første 2 Glee-episoder. Det var umiddelbar lykke, og jeg er som nyforelsket. Kommer til å sluke denne serien rått.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 11:51   #53
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Åh jeg elsker Glee, begynte å se i går og er ett stykke nede i sesong 1.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-12, 12:03   #54
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Sesong 3 startet på Bliss på søndag. Den går i reprise på lørdag. Jeg har kommet halvveis i Glee Project, må se ferdig den før jeg begynner på ordentlig-Glee.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 17:59   #55
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg ligger som vanlig flere år bak andre når det kommer til å oppdage gode serier, og har nettopp sett mine første 2 Glee-episoder. Det var umiddelbar lykke, og jeg er som nyforelsket. Kommer til å sluke denne serien rått.

Du har mange fine episoder forran deg. Glee er fantastisk!
Jeg gikk glipp av sesongstart på søndag, men har tenkt å sitte pal fra nå av.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 20:28   #56
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Å, heldige dere som er jomfruer! Jeg elsker, elsker, elsker Glee. Akkurat nå er det sendepause fram til 10. april, og jeg veeeeeeenter utålmodig.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 21:44   #57
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Nå er det bare tre dager til sendepausen er over i USA og det kommer ny episode!

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 00:13   #58
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg tror jeg har utviklet en litt usunn besettelse; jeg hører (nesten) bare på musikk fra Glee for tida, og teller ned til hver episode.

Jeg liker ikke Whitney - eller jodle-syngedamer generelt - men når Kurt gjør henne blir det noe annet, og akkurat nå er jeg helt i ekstase over sangen under. (Sikkert litt spoilere i videoen hvis man ikke har sett episode 3x17, men ikke noe kritisk, tror jeg.)


(Kilde: youtube.com)

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 07:21   #59
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Usunn besettelse, du liksom.
Glee er fantastisk - med ett strålende unntak; En episode i uka er alt for lite.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 09:53   #60
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Helt enig, Marit K.

Denne er også herlig:


(Kilde: youtube.com)

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no