Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Voksing av øyebryn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 13:55   #1
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Voksing av øyebryn

Jeg har nokså kraftige øyebryn og napper veldig ofte for at jeg ikke skal se "ustelt" ut....men jeg har aldri prøvd voksing. Er det noen av dere som vokser øyebryn og kan anbefale det? gjerne type voks også

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:57   #2
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Jeg har gjort det flere ganger, men ikke selv. Har gått på aveaklinikken og gjort det, vet ikke hvilken voks de bruker.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:58   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Jeg har gjort det en gang (eller mannen gjorde det for meg) med sånne voks-strips som var ferdig formet. Det ble faktisk bra, enda mannen slett ikke er noe ekspert på sånt. Det varte ikke så lenge før jeg måtte nappe igjen da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:58   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Jeg gjør det også i hudpleiesalong, det funker bra og jeg syns småhårene holder seg borte lenger enn med napping.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 13:59   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Nada problemas å gjøre det selv. Man får kjøpt ferdig kit til å gjøre det, og det fungerer utmerket.

  Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:02   #6
Pippa
Aktiv
 
Pippa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 211
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

jeg har ikke engang tenkt på at man kan vokse øyenbrynene selv. Jeg har gjort det hos både hudpleier og frisør - og det har vært kjapt og greit

Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:09   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nada problemas å gjøre det selv. Man får kjøpt ferdig kit til å gjøre det, og det fungerer utmerket.

Hvor kjøper man sånt da?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:10   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Jeg har gjort dette hos hudpleier i endel år, også smånapper jeg innimellom selv.
Men "grovarbeidet" og formingen gjøres i salong ja - jeg betaler 100,- pr gang.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 14:13   #9
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Voksing av øyebryn

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Nada problemas å gjøre det selv. Man får kjøpt ferdig kit til å gjøre det, og det fungerer utmerket.

Det lurer jeg også på!

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no